تلگرام با ارائه ۱۵ ویژگی جدید، واتساپ را به چالش جدید دعوت کرد

TELEGRAM

تلگرام، با به‌روزرسانی جدید، مجموعه‌ای از ۱۵ ویژگی جدید و کارآمد را ارائه داده است تا رقابت با واتساپ به مرحله‌ی جدیدی برسد. این به‌روزرسانی، که چند هفته پیش منتشر شد، شامل ویژگی‌های متعددی است که برخی از جزئیات آن‌ها تاکنون مشخص نبوده‌اند.

طبق اعلام تلگرام در بیانیه‌ی مطبوعاتی، این به‌روزرسانی بیش از ۱۵ ویژگی جدید را به‌همراه دارد، از جمله بخش "کانال‌های پیشنهادی"، نمایش کانال و تاریخ تولد در بخش پروفایل و ابزارهای پیشرفته برای ادمین‌های گروه.

بخش جدید "جستجوی کانال‌ها" در تلگرام، اکنون شامل بخش "کانال‌ها" است که لیست کانال‌های دنبال‌شده را نشان می‌دهد و همچنین لیستی از کانال‌های پیشنهادی را ارائه می‌دهد تا کاربران بتوانند به‌دنبال محتواهای جدید بگردند.

بخش جدید "پروفایل من" اجازه می‌دهد تا کاربران ببینند چگونه دیگران پروفایل آن‌ها را مشاهده می‌کنند و اطلاعات مختلف را ویرایش کنند، همچنین امکان سنجاق کردن سه استوری به پروفایل نیز فراهم شده است.

telegram-new-channels-section-search-filter
-

تغییرات مهم دیگری که در تلگرام اعمال شده است، اضافه کردن تاریخ تولد به پروفایل کاربران است، که این ویژگی از قبل مورد اعلام بوده و اکنون با این به‌روزرسانی می‌توان کانال‌ها را به پروفایل اضافه کرد تا دیگران به‌راحتی به آن‌ها دسترسی داشته باشند.

این به‌روزرسانی شامل امکان اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی بدون محدودیت زمانی، تغییرات در نوتیفیکیشن‌ها و نمایش تصویر پروفایل در بخش فوروارد پیام‌ها نیز می‌شود.

telegram-new-forwarded-messaged-icon
-

ویژگی‌های دیگری مانند ایموجی‌های انیمیشن در نظرسنجی و ابزارهای پیشرفته‌ی مدیریت گروه نیز به تلگرام اضافه شده است، اما این ویژگی‌ها فقط برای کاربران پریمیوم در دسترسند. کاربران پریمیوم همچنین می‌توانند تبلیغات را مجددا فعال کرده و به صورت ناشناس استوری‌ها را مشاهده کنند.

هم‌اکنون تلگرام بیش از ۹۰۰ میلیون کاربر فعال ماهانه دارد و به یکی از پراستفاده‌ترین و پردانلودترین اپلیکیشن‌های جهان تبدیل شده است.

 

 

اگر علاقه‌مند دنیای تکنولوژی هستید حتما شبکه‌های اجتماعی فیسیت را در اینستاگرام، تلگرام، روبیکا، توییتر و آپارات را دنبال کنید.

منبع خبر: telegram.org

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر