نسل جدید عینک هوشمند متا احتمالاً به‌زودی معرفی می‌شود

fgjhtfhjtrf.jpg

با همکاری شرکت صاحب ری‌بن، Luxottica، احتمالاً به زودی نسل جدید عینک هوشمند متا به بازار عرضه خواهد شد؛ زیرا یک عینک هوشمند Luxottica Group به تازگی در پایگاه داده FCC ثبت شده است. این پیش‌بینی ناشی از اطلاعات ثبت‌شده در پایگاه داده FCC است.

اگرچه نسل اول عینک هوشمند Ray-Ban Stories با برند Luxottica عرضه شده بود و اخیراً گزارش‌ها به توسعه نسل دوم این عینک هوشمند اشاره داشته‌اند، ممکن است عینک هوشمند جدید Luxottica در واقع همان نسل دوم عینک هوشمند متا Ray-Ban Stories باشد.

عینک هوشمند Ray-Ban Stories فعلی به کاربران این امکان را می‌دهد که از طریق دوربین‌هایی که در اطراف عینک قرار دارند، عکس و ویدیو بگیرند و این محتواها را از طریق یک اپلیکیشن مشاهده کنند. همچنین این عینک دارای میکروفن و اسپیکر برای ضبط و پخش ویدیو است.

با این حال، گزارش‌ها حاکی از این است که نسل اول این عینک هوشمند توجه زیادی از سوی کاربران به خود جلب نکرده و کمتر از 10 درصد از افرادی که آن را خریداری کرده‌اند، به طور منظم از آن استفاده می‌کنند. با این حال، متا (شرکت مادری فیسبوک) قصد دارد نسل دوم این عینک هوشمند را به بازار عرضه کند.

meta-smart-glasses-rayban-1.jpg.webp

نسل جدید عینک هوشمند متا به کاربران این امکان را می‌دهد که به صورت زنده در فیسبوک و اینستاگرام استریم کنند و حتی کامنت‌های مخاطبان را بشنوند. به طور واضح، این عینک هوشمند اقدامات بهبودی نسبت به نسل قبلی‌اش در زمینه شارژدهی باتری و کیفیت دوربین دارد. همچنین منتظر می‌شود که در فصل پاییز یا بهار سال 2024 به بازار عرضه شود.

در حال حاضر، متا هنوز به گزارش‌ها واکنشی نشان نداده است. با این حال، در تاریخ 27 و 28 سپتامبر، کنفرانس کانکت خود را برگزار خواهد کرد، به همین دلیل ممکن است در این رویداد اطلاعات بیشتری در مورد نسل جدید عینک هوشمند منتشر شود. یکی از دستگاه‌هایی که انتظار داریم در این کنفرانس اطلاعات بیشتری درباره آن ارائه شود، متا کوئست 3 است؛ این محصول اخیراً تأییدیه FCC را دریافت کرده است.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: fccid.io

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر