شیائومی گوشی ردمی 13R 5G را با مجموعه‌ای از ویژگی‌ها معرفی کرد

ردمی 13R.jpg

گوشی ردمی 13R 5G امروز به‌صورت بی‌صدا در چین معرفی شده و در حال حاضر برای خرید در دسترس است.

این گوشی دارای یک دوربین با هوش مصنوعی با رزولوشن 50 مگاپیکسل و صفحه‌نمایش LCD 6.74 اینچی با نرخ رفرش 90 هرتز است. به عبارت دیگر، این دستگاه جزو نسخه‌های به‌روز‌شده ردمی 13C 5G است که در بازار داخلی به فروش می‌رسد.

مشخصات گوشی ردمی 13R 5G

در بخش صفحه‌نمایش، ردمی 13R دارای یک پنل با ویژگی‌های 1600 در 720 پیکسل و اندازه 6.74 اینچی است که از نرخ رفرش 90 هرتز پشتیبانی می‌کند. این گوشی با دارا بودن فناوری DC dimming و گواهی حفاظت از چشم Rheinland، تجربه دید بی‌نقصی را در شرایط نوری مختلف ارائه می‌دهد.

ردمی 13R از چیپست Dimensity 6100+ و 4 گیگابایت رم با 128 گیگابایت حافظه‌داخلی پشتیبانی می‌کند. این گوشی یک گوشی دوسیم‌کارته 5G با امکان استفاده از کارت microSD جهت افزایش فضای ذخیره‌سازی می‌باشد.

redmi 13R

باتری 5000 میلی‌آمپر‌ساعتی با پشتیبانی از شارژ 18 واتی از جمله ویژگی‌های این گوشی است، اما لازم به ذکر است که شیائومی تنها یک آداپتور 10 واتی را در جعبه ارائه کرده است.

تفاوت تنها در طراحی اطراف دوربین بین ردمی 13C 5G و ردمی 13R 5G وجود دارد. نسخه چینی دارای یک مستطیل مشکی بزرگ در این قسمت است که از یک طرف به طرف دیگر کشیده شده است. این گوشی در سه رنگ مشکی، سبز و بنفش عرضه می‌شود. در زمینه تنظیمات دوربین، این دستگاه دارای یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی و یک دوربین ثانویه 0.08 مگاپیکسلی است. همچنین در جلوی گوشی یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی نیز قرار دارد.

با توجه به طراحی، ردمی 13R از کنتراست مشکی در بخش دوربین پشتی بهره‌مند است. از سوی دیگر، 13C 5G با طراحی یکنواخت عرضه شده است. این گوشی جدید ردمی به عنوان یک گزینه مقرون‌به‌صرفه در بازار معرفی و قیمت آن 999 یوان (حدود 140 دلار یا 130 یورو) می‌باشد.


اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: gsmarena.com

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر