ترجمه تماس های تلفنی با استفاده از مترجم همزمان اسکایپ

ترجمه تماس های تلفنی با استفاده از مترجم همزمان اسکایپ

در صورتی که جزو آن دسته از افرادی هستید که تماس های خارج از کشور زیادی دارید و یا دوست دارید که با افراد جدید صحبت کنید، احتمالا از نرم افزار اسکایپ و قابلیت جالب ترجمه همزمان آن استفاده کرده اید. این قابلیت در سال 2014 معرفی شده و از آن زمان تا کنون پیشرفت های زیادی داشته است. به نظر می رسد که مایکروسافت علاقه ی زیادی به این قابلیت دارد، چون در آپدیت جدید با استفاده از این نرم افزار می توانید تماس های غیراسکایپی و تلفنی خود را نیز ترجمه کنید.

از این پس با استفاده از مترجم جدید می توانید همه ی تماسهایی که با اسکایپ گرفته می شود را ترجمه کنید، یعنی دیگر احتیاجی نیست که طرف مقابل از اسکایپ استفاده کند، بلکه می توانید به تلفن یا موبایل شخص مورد نظر تماس بگیرید و از این ویژگی استفاده کنید. البته طبیعی است که برای برقراری تماس با شخصی که از اسکایپ استفاده نمی کند لازم است که حساب خود را شارژ کنید.

برای استفاده از این ویژگی کافی است تا با شماره ی موردنظر تماس بگیرید و گرینه ی Translate یا ترجمه را فعال کنید و زبان مورد نظر خود را انتخاب کنید. سپس پیامی از طرف اسکایپ برای شخصی که در طرف دیگر خط قرار دارد پخش می شود که به او اطلاع میدهد این مکالمه ضبط شده و ترجمه می شود.

در ماه های گذشته بیشترین تلاش توسعه دهندگان اسکایپ افزودن زبان های جدید به این ویژگی بوده است، در حال حاضر کاربران می توانند از مترجم همزمان در تماس هایی به زبان انگلیسی، اسپانیایی، فرانسوی، آلمانی، پرتغالی برزیلی، ایتالیایی، چینی، روسی و عربی استفاده کنند.

در این اپدیت جدید اسکایپ همچنین قابلیت ارسال مخاطب، پیغام ویدئویی آفلاین، نشان گذاری کردن پیامها به صورت خوانده شده یا خوانده نشده و همچنین ارسال تماس به شماره های موبایل و تلفن اضافه شده است.

از آنجایی که این نسخه هنوز ورژن نهایی نیست برای دریافت این آن باید وارد حساب کاربری ویندوز اینسایدر خود شوید و نسخه ی پیش نمایش اسکایپ را از اینجا دریافت کنید.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر