زمان برگزاری کنفرانس گوگل آی/او 2017 مشخص شد

زمان برگزاری کنفرانس گوگل آی/او 2017 مشخص شد

دیروز گوگل در توییتر خود خبری را اعلام کرد که اکثر توسعه دهندگان به دنبال شنیدن آن بودند، کنفرانس گوگل آی/او (I/O) بیست و هفتم (27) الی بیست و نهم (29) اردیبهشت سال آینده در آمفی‌تئاتر شورلاین (Shoreline Amphitheatre) در کالیفرنیا برگزار خواهد شد.

دیروز گوگل در توییتر خود خبری را اعلام کرد که اکثر توسعه دهندگان به دنبال شنیدن آن بودند، کنفرانس گوگل آی/او (I/O) بیست و هفتم (27) الی بیست و نهم (29) اردیبهشت سال آینده در آمفی‌تئاتر شورلاین (Shoreline Amphitheatre) در کالیفرنیا برگزار خواهد شد. سال گذشته هم مکان کنفرانس در همین آمفی‌تئاتر در شهر مانتین ویو (Mountain View, California) واقع شده‌ بود. موضوع اصلی این کنفرانس حل کردن مشکلات و پازل‌های توسعه‌دهندگان می‌باشد.

بدین ترتیب وب‌سایت گوگل آی/او به‌روزرسانی شد و اسم جدید گوگل آی/او 2017 را به خود گرفت، اما هنوز اطلاعات و جزئیات بیشتری درباره این کنفرانس منتشر نشده‌ است. قدم بعدی در این وب‌سایت باز کردن صفحه ثبت‌نام برای متقاضیانی است که می‌خواهند در این کنفرانس شرکت کنند. زمان برگزاری کنفرانس سال 2016 در اسفند ماه بود که تعداد کمی از افراد در آن شرکت کردند. قیمت بلیط‌های این کنفرانس 900 دلار برای افراد عادی و 300 دلار برای دانشگاهیان اعلام شده بود.

در کنفرانس سال گذشته گوگل آی/او تعدادی از قابلیت‌های جدید مانند دستیار صوتی گوگل، اپلیکیشن پیغام رسان الو، پلتفرم واقعیت مجازی دی‌دریم (Daydream) و … معرفی شدند. پیش‌بینی شده در کنفرانس امسال ویژگی‌ها و اپلیکیشن‌های جدیدی رونمایی بشوند. اگر شما جزو آن دسته افرادی هستید که می‌خواهید در این کنفرانس شرکت کنید روز مورد نظر را در تقویم خود یادداشت کرده و وب‌سایت این کنفرانس را برای داشتن اطلاعات بیشتر چک کنید.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر