مشکل دستبند سلامتی شیائومی Mi Band 2 با دست افراد سیاه پوست

مشکل دستبند سلامتی شیائومی Mi Band 2 با دست افراد سیاه پوست

طبق خبرهای جدید، دستبند سلامتی معروف و بسیار خوش قیمت شیائومی Mi Band 2 روی دست افرادی با پوست تیره عملکرد درستی ندارد.

همانطور که می‌دانید، شرکت چینی شیائومی تنها یک تولید کننده گوشی‌های هوشمند نیست و یک شرکت بسیار خلاق و نوآور است که در زمینه تولید انواع گجت‌های هوشمند، تبلت، تلویزیون، لوازم خانگی  نیز فعالیت می‌کند و توانسته است با محصولات با کیفیت و با قیمت مناسب حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد.

یکی از گجت‌های بسیار معروف و پرفروش این شرکت دستبند سلامتی است که در کشور خودمان نیز دستبندهای سلامتی شیائومی به دلیل قیمت و کیفیت مناسب طرفداران زیادی دارد. طبق خبرهای جدید، نسل دوم دستبندهای Mi Band یعنی Mi Band 2 به گفته کاربران سیاه پوست دارای مشکلی جدی در نحوه اندازه گیری و سیستم محاسبه ضربان قلب است.

دلیل این مشکل در اندازه گیری ضربان قلب افراد سیاه پوست این است که سیستم دنبال کننده ضربان قلب در Mi Band 2 زمانی به درستی کار می‌کند که روی سطح روشنی از پوست قرار گرفته باشد و به همین سبب قعالیت سنسورهای Mi Band 2 پس از قرار گیری بر روی دست افرادی با پوست تیره با اختلال مواجه می‌شود و نمی‌تواند ضربان قلب کاربر را به درستی تشخیص و اعلام کند.

در هر صورت Miui توسعه دهنده نرم افزار شیائومی Mi Band این مشکل را پذیرفته است و اعلام کرده است که برای رفع مسئله پیش آمده به دنبال راه حلی سریع و کاربردی است تا همه کاربران در سراسر جهان و بدون تفاوت رنگ پوست از این گجت کاربردی لذت ببرند.
نظر شما در مورد دستبندهای سلامتی شیائومی چیست؟

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر