اعتراض کاربران SmartWatch 3 سونی به عدم دریافت اندروید ور 2

اعتراض کاربران SmartWatch 3 سونی به عدم دریافت اندروید ور 2

سونی اعلام کرده است ساعت اسمارت واچ 3 این شرکت به Android Wear 2 آپدیت نخواهد شد به همین دلیل کاربران در حال جمع آوری امضا برای اعتراض به این تصمیم هستند.

هفته گذشته گوگل رسما اندروید ور 2 را منتشر کرد و همزمان با این انتشار نام ساعت‌های هوشمندی که این نسخه جدید را دریافت می‌کنند اعلام کرد. با اینکه در این لیست نام اکثر ساعت‌های اندرویدی که هم اکنون در بازار وجود دارند دیده می‎شود، ساعت SmartWatch 3 سونی غایب این لیست است.

امید کاربران ساعت هوشمند سونی بر این بود که در هفته‌های آینده شاهد اضافه شده نام این ساعت به لیست باشند اما سونی آب پاکی را روی دست آنها ریخت. در صفحه این محصول در سایت سونی آمده است SmertWatch 3 از اندروید ور 2 و بالاتر پشتیبانی نخواهد کرد.

طبیعی است کاربران از چنین موضوعی ناراضی باشند به همین دلیل در حال جمع‌آوری امضا برای اعتراض به این تصمیم هستند. تا این لحظه بیش از 2500 نفر نامه اعتراضی به سونی و گوگل را امضا کرده‌اند. باید دید در صورتی که تعداد امضاها به میزان لازم برسد این شرکت‌ها چه واکنشی نسبت به آن خواهند داشت.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر