چه محصولات و دستاوردهایی در Google I/O 2017 معرفی خواهند شد؟

چه محصولات و دستاوردهایی در Google I/O 2017 معرفی خواهند شد؟

در روز 17 مه (27 اردیبهشت) رأس ساعت 10 صبح، شرکت بزرگ گوگل همه ساله رویدادی اختصاصی را با نام Google I/O برگزار می‌کند.

به گزارش فيسيت، به نقل از ديجي رو، در روز 17 مه (27 اردیبهشت) رأس ساعت 10 صبح، شرکت بزرگ گوگل همه ساله رویدادی اختصاصی را با نام Google I/O برگزار می‌کند. در ادامه با فيسيت باشيد.

قطعاً در اين رويداد، گوگل اخبارهاي جذابي براي كاربران خود دارد و به معرفي محصولات و دستاوردهاي جديد خود مي پردازد كه يكي از آنها اندرويدO مي باشد. ( نسخه پیش نمایش توسعه دهندگان این سیستم عامل جدید از حدود یک ماه قبل در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است و نمایی از آینده اندروید را نشان می‌دهد.)

در هرحال غير از اندرويد O، منتظر فناوري هاي ديگر گوگل، در اين رويداد هستيم.

اندرويد O

 طبق ادعای گوگل، اندروید O قرار است تحولی در سری اندروید به وجود آورد و از همین رو توجه بسیاری از کاربران به آن معطوف شده است. در حال حاضر نسخه پیش نمایش توسعه دهندگان این سیستم عامل در اختیار کاربران قرار گرفته اما هنوز جزئیات زیادی از آن پنهان باقی مانده و منتظر هستیم تا گوگل به طور کامل آن را معرفی نماید. (هنوز مشخص نیست چه ویژگی‌های جدیدی به این نسخه اضافه شده و یا از آن حذف خواهد شد.)

تغييرات اعمال شده در اين نسخه:

  • طراحی دوباره منوی تنظیمات سریع و آيكون هاي پويا
  • جديد شدن بخش اعلان ها
  • بهینه‌سازی هر چه بیشتر مصرف باتری
  •  بهبودهای سیستمی متعدد
  • یک منوی تنظیمات کاملاً جدید

گوگل هوم

هنوز هیچ شایعه‌ای در مورد نسل دوم گوگل هوم منتشر نشده است. بنابراین انتظار داریم اگر بخشی از رویداد گوگل به این گجت اختصاص داده شود، شاهد ارائه توضیحاتی در مورد ویژگی‌های جدید آن باشیم.

واقعیت مجازی و دی‌دریم وی آر

 خبر رسیده گوگل قصد دارد در رویداد I/O 2017 یک هدست واقعیت مجازی مستقل را معرفی کرده و به این ترتیب به نبرد با محصولاتی همچون اوکولوس ریفت و یا اچ‌تی‌سی وایو برود. با اینکه دی‌دریم وی آر محصولی جذاب است اما نمی‌توان آن را یک هدست واقعیت مجازی مستقل به حساب آورد، زیرا برای کار کردن نیاز به یک گوشی هوشمند دارد. ( سال گذشته شرکت گوگل هم با دی‌دریم وی آر و پلتفرم وی آر ورود خود را به این عرضه رسماً اعلام کرد.)

 با اینکه هیچ جزئیات بیشتری درباره این هدست ارائه نشده، اما اسم واقعیت مجازی کافیست تا همه نگاه‌ها را به سمت خود جلب کند.

دستیار هوشمند گوگل

 هر توسعه دهنده‌‌ای که مشتاق باشد می‌تواند دستیار هوشمند گوگل را به دستگاه‌های خود، اعم از ربات‌های دست‌ساز و یا میکسرهای هوشمند کوکتل‌، پورت کند. پس هیچ جای تعجبی نخواهد داشت اگر در پایان سال 2017 بتوانید از یخچال خانه خود در مورد میزان کالری مواد غذایی داخل آن، سؤال نمایید!

حدس می‌زنیم که سران گوگل در طول سخنرانی‌های خود در I/O 2017 اطلاعات نسبتاً زیادی در مورد دستیار هوشمند گوگل ارائه كنند اما از ويژگي ها و مشخصاتش مطمئن نيستيم.

اندروید ویر

با توجه به اینکه اندروید ویر 2 هنوز به حد قابل قبولی در بین ابزارهای موجود در بازار گسترش نیافته، انتظار نداریم گوگل در رویداد امسال خود از اندروید ویر 3 رونمایی کند.

حدود یک سال قبل، گوگل خبر از عرضه نسخه دوم سیستم عامل اندروید ویر خود داد و بالاخره این نسخه جدید در ماه فوریه در دسترس کاربران قرار گرفت. اما به هر حال حدس می‌زنیم گوگل خبرهای جدیدی در مورد نسخه آتی این سیستم عامل و تاریخ عرضه احتمالی آن ارائه کند.    

متأسفانه خبری از گوشی‌های پیکسل جدید نخواهد بود!

در I/O 2017  نمی‌توان امید زیادی به حضور این محصول داشت و احتمالاً نسل دوم گوشی‌های پیکسل هم به احتمال زیاد اواخر پاییز معرفی خواهند شد.

همراه با فيسيت از خبرهاي I/O 2017 گوگل مطلع شويد.

با كانال تلگرام فيسيت همراه باشيد

 

 


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر