هرآنچه که از سرفیس پرو 5 انتظار داریم

هرآنچه که از سرفیس پرو 5 انتظار داریم

براساس آخرین شایعات، سرفیس پرو 5 با سخت‌افزاری ارتقاء یافته و لوازم جانبی جدید روانه بازار خواهد شد. با فيسيت همراه باشيد.

به گزارش فيسيت، به نقل از جي اس ام، براساس آخرین شایعات، سرفیس پرو 5 با سخت‌افزاری ارتقاء یافته و لوازم جانبی جدید روانه بازار خواهد شد.
 پیش‌ازاین انتظار می‌رفت که ردموندی‌ها در سال 2016، آخرین نسل از سرفیس پروهای خود را آپدیت کنند اما این به‌روزرسانی به سال 2017 موکول شده است.

سرفیس پن جدید

در طرح شماتیکی که از این قلم منتشرشده، مشخص است که یک دکمه روشن/خاموش نیز برای آن در نظر گرفته شده است و در اطراف آن‌هم محل‌های شارژ و نورهای نشانگر جای دارند. ازآنجایی‌که قلم‌های کنونی سرفیس از باتری‌های AAAA استفاده می‌کنند، یک قلم استایلوس باقابلیت شارژ مجدد همان چیزی است که کاربران سرفیس انتظارش را می‌کشند. بر اساس این طرح شماتیک، محل شارژ قلم جدید سرفیس احتمالاً به‌صورت مغناطیسی خواهد بود و این امکان را فراهم می‌کند که با قرار دادن قلم در داک مربوطه، آن را شارژ کرد. بر اساس طرحی شماتیکی نیز که از داک قلم استایلوس جدید منتشر شده است، این داک احتمالاً از قلاب‌ها و گیره‌هایی برای اتصال به سرفیس بهره خواهد برد.


در ژانویه سال 2016، وب‌سایت Patently Mobile گزارش داد که مایکروسافت پتنت یک قلم استایلوس باقابلیت شارژ مجدد و داک را ثبت کرده است و احتمال دارد که این قلم جدید به همراه سرفیس پرو 5 عرضه شود.
هنوز مشخص نیست که آیا قلم استایلوس جدید مایکروسافت با سایر دستگاه‌های این کمپانی نیز همگام خواهد بود یا خیر.

قيمت

استراتژی قیمت‌گذاری مایکروسافت تا حدودی جای تعجب دارد! نسخه Core i5 سرفیس پرو 5، حدود 899 دلار قیمت دارد و نسخه Core i7 نیز 999 دلار قیمت‌گذاری خواهد شد. قیمت 1.599 دلار هم برای نسخه ارتقاء یافته Core i7 در نظر گرفته شده است. به اين دليل اين قيمت گذاري جاي تعجب دارد چون نمونه پایه سرفیس پرو 4 با پردازنده Core m3 در حدود قیمتی 899 دلار روانه بازار شد و گران‌ترین نسخه Core i7 آن نیز 1.599 دلار قیمت داشت.

آنچه ما از سرفیس پرو 5 انتظار داریم!

مایکروسافت می‌تواند لااقل در زمینه کیبورد سرفیس جدید با کمی خلاقیت بیشتر عمل کند و فارغ از بازطراحی لوازم جانبی، افزایش عمر باتری و بهبود کیفیت دوربین جلو نیز ازجمله مواردی هستند که ردموندی‌ها باید روی آن‌ها حساسیت بیشتری به خرج دهند. همان‌طور که می‌دانید، بازار لپ‌تاپ‌های 2 در 1 در حال داغ شدن است و مایکروسافت دیگر تنها بازیگر این بازار نسبتاً پرسود نیست. ارتقای سخت‌افزار و نرم‌افزار سرفیس پرو 5 امری بدیهی است. اما اهالی ردموند نیاز دارند تا برای عقب نماندن از کورس رقابت، ویژگی‌های نوآورانه بیشتری را به سرفیس جدید بیافزایند.

نظر شما در مورد سرفیس پرو 5 چیست؟ نظرات خود را با ما در ميان بگذاريد.

با كانال تلگرام فيسيت همراه باشيد


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر