تصور کلی از سامسونگ گلکسی اس9

تصور کلی از سامسونگ گلکسی اس9

گوشی های پرچم دار سامسونگ گلکسی اس 9 چه قابلیت هایی می تواند داشته باشد؟

گوشی سامسونگ گلکسی اس 9 چه قابلیت های منحصر به فردی می تواند داشته باشد؟ 

به گزارش فیسیت، پس از انتشار سامسونگ گلکسی اس8، بسیاری از مردم متعجب بودند که سامسونگ چه کاری می تواند انجام دهد تا تغییرات عمده در نسل بعدی گوشی های پرچم دار ایجاد کند. 
گلکسی اس8، ویژگی ها و طراحی خیلی خوبی داشت و اکنون با قدردانی از موفقیت مدل های قبلی، مردم در انتظار گلکسی اس9 هستند که انتظار میرود با تکنولوژی و عملکردی خیلی پیشرفته تر عرضه شود.

نمایی مجازی از تصوری که از ظاهر گلکسی اس 9 می رود


گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی اس9 حتماً با یک باتری پشتیبان قوی منتشر خواهد شد. شرکت سامسونگ گفته است که سامسونگ اس9 هیجان انگیزترین گوشی ای است که تا به حال در بازار گوشی های هوشمند دیده شده است. به دلیل ظاهر و ویژگی هایش، هرکسی مایل است که آن را داشته باشد.
با اختراع و معرفی سانی، سامسونگ گلکسی اس 9 تکنولوژی جدیدی را مبنی بر " 3 اج اینفینیتی دیسپلی" ارائه خواهد داد. اساساٌ اس9  نیز مانند شیائومی میکس، خروجی صدا و لبه بالایی صفحه راحذف کرده و خروجی صدا را به زیر گلس صفحه نمایش انتقال داده است. دوربین جلو و سنسورها نیز مانند دستگاه شیائومی در قسمت پائین و جلو قرار دارند.
این گوشی پرچم دار دارای قابلیتی به نام "باتری ابرخازن" است که می تواند در چند ثانیه شارژ شود. عمر مفید باتری آن ها نیز از ده تا پانزده سال است. سرانجام، سامسونگ گلکسی اس9  اسکنر اثر انگشت را در صفحه قرار می دهد، در نتیجه شما می توانید هر جای صفحه نمایش را برای باز کردن قفل لمس کنید و به راحتی از امنیت لذت ببرید. شرکت سامسونگ هنوز زمان انتشار این گوشی هوشمند را اعلام نکرده است.

سامسونگ گلکسی اس 9

 

با کانال تلگرام فیسیت همراه باشید

 

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر