دستیار گوگل احتمالاً فردا برای سیستم عامل iOS منتشر می شود

دستیار گوگل احتمالاً فردا برای سیستم عامل iOS منتشر می شود

گزارش ها حاکی از آن هستند که در هفته جاری اهالی مانتین ویو یک گام بزرگ در زمینه گسترش حضور دستیار صوتی اش روی گجت های الکترونیکی برخواهند داشت. با فيسيت همراه باشيد.

گوگل اسیستنت که قرار است ابتدا برای iOS عرضه شود، احتمالاً در کنفرانس I/O معرفی خواهد شد.

به گزارش فيسيت، به نقل از ديجياتو، گزارش ها حاکی از آن هستند که در هفته جاری اهالی مانتین ویو یک گام بزرگ در زمینه گسترش حضور دستیار صوتی اش روی گجت های الکترونیکی برخواهند داشت. با فيسيت همراه باشيد.

 اطلاعات دریافتی بدین نکته اشاره می کنند که دستیار گوگل به صورت یک اپلیکیشن مجزا و از طریق اپ استور عرضه می شود. همچنین فاش کنندگانی که به برنامه گوگل آشنایی دارند مدعی شده اند که گوگل اسیستنت روی گجت های مجهز به iOS از ترکیب قابلیت چت نرم افزار Allo و همچنین دستیار صوتی که هم اکنون در دیوایس های اندرویدی حضور دارد، تشکیل شده است.

گفتنی است فاش کنندگان عنوان کرده اند که دستیار گوگل (Google Assistant) ابتدا برای سیستم عامل iOS عرضه می شود و در وهله نخست هم تنها در آمریکا در دسترس قرار خواهد گرفت.

متأسفانه این تمام اطلاعاتی است که تاکنون در فضای مجازی منتشر شده اما ناگفته نماند که دستیار گوگل بدون شک راهی iOS خواهد شد و چنانچه این اتفاق در کنفرانس مذکور رخ ندهد، مطمئناً تا انتهای سال جاری میلادی شاهد عرضه آن خواهیم بود.

گوگل هر آنچه در توان دارد را برای گسترش حضور دستیار صوتی اش روی گجت های الکترونیکی انجام خواهد داد و به بازارهاي مهم از جمله "اپل" قدم خواهد گذاشت. بنابراين بايد منتظر بمانيم.

تاریخ این مهم هم 27 اردیبهشت ماه و همزمان با کنفرانس I/O غول جستجوی آنلاین قید شده است.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر