معرفی مینی پهپاد اسپارک توسط DJI

معرفی مینی پهپاد اسپارک توسط DJI

شرکت DJI دستگاهی کوچک و سبک و قابل حملی را به نام «اسپارک» یا به انگلیسی «Spark» معرفی کرده که در واقع یک «مینی پهپاد» یا «Mini drone» به شمار می رود. دی جِی آی اعلام کرد این دستگاه صرفاً برای سلفی گرفتن طراحی نشده است، اگرچه مطمئناً اکثر کاربران به همین منظور از آن استفاده خواهند کرد.

به گزارش فیسیت، به نقل از دیجیاتو، سال گذشته کمپانی DJI پهپاد «Mavic Pro» را معرفی کرد که  محصولی جمع شونده با ابعادی کوچک که مورد علاقه ماجراجویان و تنوع طلبان محسوب می شد. حال این شرکت دستگاه کوچک تر و سبک تر و قابل حملی را به نام «اسپارک» یا به انگلیسی «Spark» معرفی کرده که در واقع یک «مینی پهپاد» یا به انگلیسی «Mini drone» به شمار می رود. دی جِی آی اعلام کرد این دستگاه صرفاً برای سلفی گرفتن طراحی نشده است، اگرچه مطمئناً اکثر کاربران به همین منظور از آن استفاده خواهند کرد.
Spark به راحتی از کف دست شما بلند شده و برای اولین بار، کنترل آن از طریق حالت های حرکتی بدن، انجام می گیرد. با استفاده از حرکات دست می توانید پهپاد را به راحتی حرکت دهید و با آن عکس بگیرید، و در نهایت دوباره آن را روی دستانتان فرود بیاورید.

مینی پهپاد اسپارک

وزن این پهپاد 300 گرم است و ابعادش mm55×mm143 × mm143 می باشد، با این حال دوربینی مجهز به حسگر 12 پیکسلی  inch1/2.3 همراه با لنز  81.9 درجه و گشودگی دیافراگم f/2.6 در آن به کار رفته است. این دوربین می تواند تصاویری با  pixels2976×3968  Resolution  بگیرد، یا ویدیوهای تمام اچ دی را با نرخ 30 فریم بر ثانیه به ثبت برساند. ماژول تصویربرداری مورد بحث به لرزشگیر مکانیکی دومحوره مجهز است. حداکثر سرعت Spark به km/h50 می رسد، البته این سرعت در صورتی است که در جهت مخالف حرکت آن نوزد. باتری 1480 میلی آمپر ساعتی نیز برای حداکثر 16 دقیقه پرواز با سرعت ثابت 20 کیلومتر بر ساعت در هوای آرام کفایت می کند. و به نسبت نیروی وارده بر آن بر اثر باد مقدار مصرف باتری آن افزایش می آید که به همان نسبت زمان پرواز آن کاهش می یابد.  حداکثر زمان معلق بودن در هوا نیز برای اسپارک برابر 15 دقیقه اعلام شده است.

مینی پهپاد اسپارک

 مینی پهپاد جدید DJI به رنگ های سفید، آبی فیروزه ای، سبز فسفری، قرمز و زرد، با قیمت پایه$ 499 به فروش می رسد. پکیج پایه شامل خود پهپاد، یک عدد باتری و یک شارژر USB همراه با سه جفت پره می باشد. بسته $699 اسپارک هم یک باتری اضافه، یک جفت پره بیشتر، کنترلر ریموت، محافظ پره، داک شارژ، و کیف شانه ای را همراه با کابل های مختلف به همراه خواهد داشت.

 

اجزاء مینی پهپاد اسپارک

منبع خبر: faceit


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر