مایکروسافت اسکایپ را به طور کامل تغییر می دهد

مایکروسافت اسکایپ را به طور کامل تغییر می دهد

مایکروسافت به طور کامل طراحی اسکایپ را تغییر می دهد. مخاطبان این اسکایپ نسل جدید کاربران است.

مخاطبین اسکایپ نسل جدید کاربران خواهند بود. 

به گزارش فیسیت، مایکروسافت یک نسخه جدید از اسکایپ را منتشر کرده و آن را به طور کلی از اول طراحی کرده است. مخاطبین این اسکایپ نسل جدید کاربران است . این اسکایپ امکان جست و جو را در اسنپ چت، اینستاگرام و فیسبوک مسنجر فراهم می کند. نتیجه این طراحی اسکایپی جدید برای کاربران جدید است. 

شرکت مایکروسافت به این معروف است که همیشه در زمان اشتباه کاری اشتباه انجام می دهد. برای مثال اسکایپی که مایکروسافت آن را در سال 2011 خرید. از آن زمان تا به حال اپلیکیشن های پیام رسان بسیار زیادی ساخته شده اند که جای اسکایپ را گرفته اند. با این حال اسکایپ هم بیکار ننشسته و قصد دارد جایگاهش را پس بگیرد. 

اسکایپ جدید: بیابید، چت کنید و عکس بگیرید

اسکایپ جدید نسبت به نمونه قبلی خود کاملاٌ متفاوت است. رابط کاربری آن کاملاٌ جدید است. یک قابلیت مانند استوری اسنپ چت و اینستاگرام دارد که هایلایت نامیده می شود، گزینه های به اشتراک گذاری، تمرکز روی استفاده از دوربین، استیکر، اموجی و بوت ها و تقریباٌ هرچیزی که از یک اپلیکیشن پیام رسان انتظار دارید نیز از دیگر قابلیت های این اسکایپ می باشند. 
سه المان اصلی در این اسکایپ وجود دارد: بیابید، چت کنید و عکس بگیرید. قابلیت یافتن یا Find به شما این امکان را می دهد تا مکالمات را جست و جو کنید. چت ( Chat) به شما این امکان را می دهد تا با دوستان و خانواده خود صحبت کنید و عکس گرفتن ( Capture) چیزی شبیه به اسنپ چت برای مایکروسافت است. 
در هایلایت ( Highlights) شما می توانید یک عکس یا فیلم بگیرید، سپس متن، استیکر یا هرچیزی که دوست دارید به آن اضافه کنید و آن را برای یک هفته به اشتراک بگذارید. این بخش هایلایتی از زندگی شماست و مخاطبان می توانند با استفاده از شکلک ها به آن ها واکنش نشان دهند و یا از این موقعیت استفاده کرده و یک مکالمه را با شما آغاز کنند. 
این اسکایپ به زودی منتشر می شود. اول برای پلت فرم اندروید و سپس آی او اس. پس از چند ماه مایکروسافت نسخه مخصوص ویندوز و مک را نیز منتشر می کند. تا اینجا معلوم است که مایکروسافت کاربران اندروید را جوان تر تصور کرده است!

رقابت بین اسکایپ و دیگر اپلیکیشن های پیام رسان

اسکایپ مدت ها بود که به یک طراحی جدید نیاز داشت. در حالی که مایکروسافت تغییرات بزرگی از زمان خریدش در آن ایجاد کرده بود اما باز هم اسکایپ در رقابت با دیگر اپلیکیشن های پیام رسان خیلی عقب بود. در حالی که این طراحی دوباره چیز جدید و نوآورانه ای به آن اضافه نمی کند اما حداقل اسکایپ را به روز کرده و آن را دوباره به رقابت بازگردانده است. اما سوال اینجاست که آیا کپی برداری از این و آن می تواند برای اسکایپ موفقیت به ارمغان بیاورد؟ 

آیا شما هنوز هم از اسکایپ استفاده می کنید؟ چرا در این رقابت سنگین هنوز با اسکایپ مانده اید؟ آیا از ظاهر اسکایپ جدید خوشتان می آید؟ یا ترجیح می دادید همه چیز آنطور که بود می ماند؟ آیا فکر می کنید که اسکایپ جدید موفق شود؟ لطفاٌ نظرات خود را با ما درمیان بگذارید. 

با کانال تلگرام فیسیت همراه باشید

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر