امکان ارسال تصاویر 4K در فیسبوک مسنجر

امکان ارسال تصاویر 4K در فیسبوک مسنجر

فیسبوک قابلیت جدیدی را برای کسانی که با گوشی هوشمند عکس می‌گیرند به مسنجر اضافه کرده است. فیسبوک رزلوشن مورد پشتیبانی فیسبوک مسنجر را از 2K به 4K افزایش داده است در نتیجه  از حالا به بعد می‌توانید عکس‌ها را با رزلوشن کامل و بدون این که مسنجر آن‌ها را فشرده کند برای دوستان و آشنایانتان بفرستید و دریافت کنید. 

عکاسی با گوشی هوشمند زندگی ما را تغییر داده است

پیام رسانی با فیسبوک و البته بسیاری دیگر از برنامه‌های مسنجر تنها به متن محدود نمی‌شود و شما می‌توانید محتوای تصویری نیز بفرستید.بیشتر ما در کنار گیف و ایموجی ما معمولاً عکس نیز برای دوستان و آشنایانمان می‌فرستیم. این موضوع به خصوص از زمانی بیشتر خود را نشان می‌دهد که گوشی‌های هوشمند دوربین‌های بسیار خوب و با کیفیتی دارند. 
فیسبوک اعلام کرده است که هم اکنون می‌توانید تصاویر خود را با رزلوشن 4K یا تا  4096 x 4096 پیکسل در مسنجر به اشتراک بگذارید. این بیشترین میزانی است که هم اکنون گوشی‌های هوشمند پشتیبانی می‌کنند. 
درضمن فیسبوک تصاویری را منتشر کرده بود تا تفاوت بین 2K و 4K را نشان دهد. البته تفاوت این دو بیشتر برای کسانی که بسیار دقیق هستند و یا روی جزئیات زوم می‌کنند قابل دیدن است. 

برای اینکه از تمامی اخبار در اولین فرصت مطلع شوید با کانال تلگرام ما با آی دی faceitmag@ همراه باشید.

 

منبع خبر: makeuseof

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر