اسپاتیفای: دومیلیون کاربر بدون پرداخت پول از نسخه‌ی بدون تبلیغات استفاده می‌کنند

اسپاتیفای: دومیلیون کاربر بدون پرداخت پول از نسخه‌ی بدون تبلیغات استفاده می‌کنند

اگر شما هم یکی از دو میلیون کاربر اسپاتیفای هستید که بدون پرداخت پول از نسخه‌ی بدون تبلیغات آن استفاده می‌کنید باید بدانید که این اوضاع خیلی طولانی مدت نخواهد شد. چرا که اسپاتیفای از این موضوع خبر دارد و اصلاً خوشحال نیست. 
اسپاتیفای اوایل این ماه اعلام کرد که کاربرانی را که از نسخه‎ی دزدی این اپلیکیشن استفاده می‌کنند را پیدا خواهد کرد و برای آن‌ها اخطارنامه خواهد داد که حساب کاربریشان تعلیق خورده است (کاربرانی که حساب کاربریشان تعلیق خورده است در صورتی که از یک نرم افزار مجاز استفاده کنند می‎توانند حساب خود را بازگردانند.) 
در حالی که به نظر می‎رسید که تعداد بسیار کمی از کاربران بدون پرداخت پول از نسخه‎ی پیشرفته‎ی اسپاتیفای استفاده می‌کنند حال پس از تحقیقات مشخص شده که تعداد این افراد بسیار بیشتر از حد انتظار و حدود 2% از 157 میلیون کاربر این پلتفرم است. 
اگر می‎خواهید از نسخه‎ی رایگان اسپاتیفای استفاده کنید باید به وب‎سایت اسپاتیفای رفته و برای سی روز در نسخه‎ی پیشرفته‎ی اسپاتیفای ثبت نام کنید.
چیزی که اسپاتیفای را ناراحت می‌کند افرادی هستند که به صورت غیرقانونی و بدون پرداخت پول از نسخه‌ی پیشرفته‌ی اسپاتیفای استفاده می‌کنند که قابلیت‌هایی بیشتر از نسخه‎ی رایگان داشته و تبلیغات ندارد. 
از آنجایی که راه درآمد اسپاتیفای تبلیغات برای کاربران رایگان و دریافت حق اشتراک از کاربران دیگر است این موضوع بسیار آزار دهنده است. 
درحالی که دو درصد از 157 میلیون نفر به نظر نمی‌رسد که بتواند ضربه‌ای به تجارت اسپاتیفای بزند اما این تعداد چیزی معادل ضرر 20 میلیون دلاری در ماه برای این شرکت است. 

 

منبع خبر: techradar

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر