چگونه اپل واچ را ریست کنیم؟

چگونه اپل واچ را ریست کنیم؟

با این روش اپل واچ خود را ریست کنید.

به دلایل زیادی ممکن است بخواهیم اپل واچ خود را ریست کنیم. چه بخواهیم آن را بفروشیم، یک مشکل را حل کنیم و یا حافظه داخلی آن را خالی کنیم به هر حال زمانی می‌رسد که ناچار می‌شویم ساعت هوشمند خود را ریست کنیم. 
خوشبختانه ریبوت اپل واچ بسیار ساده است. در این مقاله ما قدم به قدم به شما می‌گوییم که برای ریست ساعت هوشمند خود چه کار باید بکنید. 
البته به یاد داشته باشید که اگر این کار را انجام دهید همه‌ی اطلاعات روی ساعت شما حذف خواهد شد. پیش از ریست اپل یک بکاپ از اطلاعات شما می‌گیرد اما بهتر است که خودتان این کار را به صورت دستی انجام دهید. 
درضمن اگر ساعت شما اپل واچ3 با LTE و داده متصل به پلان است ریست کردن آن به روش زیر باعث می‌شود که اتصال از بین برود و اگر بخواهید دوباره آن را متصل کنید باید از طریق ارائه دهنده‌ی شبکه‌ی خود این کار را انجام دهید. 
این روش امن‌ترین و بهترین روش برای قطع کردن و ریست اپل واچ است. اگر یک آیفون جفت شده با ساعت خود دارید بهتر است آن را نزدیک به ساعت هوشمند خود قرار دهید. 
به اپلیکیشن Watch روی گوشی رفته و ساعت خود را بیابید. آن را انتخاب کنید. در این قسمت منو زیر را می‌بینید که یک آیکون نارنجی « i» در کنار آن قرار دارد. 
در این قسمت یک منو دیگر می‎بینید که گزینه‌ی «Unpair Apple Watch» به رنگ قرمز در زیر آن قرار دارد. آن را لمس کنید. 

اپل واچ


سپس به شما هشداری داده می‌شود که اگر ادامه دهید همه‌ی اطلاعات شما حذف می‌شود. « unpair Apple Watch» را لمس کنید. سپس رمز Apple ID خود را وارد کنید. 

اپل واچ


اتصال اپل واچ و آیفون شما قطع می‌شود. مدت زمانی که صرف حذف اطلاعات شما می‌شود به میزان داده‌هایتان بستگی دارد. 
در تمام این مدت گوشی و ساعت را کنار هم نگاه دارید. 
پس از چند دقیقه همه‌ی اطلاعات حذف شده و گوشی شما از ساعتتان جدا می‌شود. حال می‌توانید دوباره اپل واچ خود را تنظیم کنید و آن را بفروشید یا هر کار دیگری که می‌خواهید با آن انجام دهید. 
اگر ساعت شما به طور کامل ریست نشد اما ارتباط آن با گوشی قطع شد از این روش استفاده کنید: 
برای این کار به اپلیکیشن تنظیمات روی اپل واچ بروید. 

برای اینکه از تمامی اخبار در اولین فرصت مطلع شوید با کانال تلگرام ما با آی دی faceitmag@ همراه باشید. 

 

 

منبع خبر: techradar

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر