اضافه شدن قابلیت تایل به ساعت‎های هوشمند Wear OS

اضافه شدن قابلیت تایل به ساعت‎های هوشمند Wear OS

در یک سال گذشته گوگل در حال ایجاد تغییراتی اساسی در نرم‎افزار ساعت هوشمند Wear OS بوده تا بتواند آن را ساده‎تر، بصری‎تر و استفاده از آن را راحت‎تر کند. این تغییرات باعث شده‎اند که  Wear OS راحت‎تر و کاربردی‎تر شود. امروز گوگل از اضافه شدن قابلیت تایل به نرم‎افزار خود خبر داد. تایل‎ها ویجت‎های بصری هستند که با کشیدن آن‎ها به سمت چپ می‎توانید خیلی سریع‎تر به اطلاعاتی مثل قرار خود در تقویم، وضع هوا، ضربان قلب و اخبار دست پیدا کنید. 
برای استفاده از تایل‎ها باید صفحه‎ی ساعت هوشمند Wear OS خود را به سمت چپ بکشید. قبلاً با این کار Google Fit باز می‎شد. اطلاعات Fit هنوز در آنجا قرار دارند اما هم اکنون از این طریق به ویجت‎های دیگری نیز می‎توانید دسترسی پیدا کنید. 
مدیر تولید Wear OS، فرانک دشنس در یک پست وبلاگی درباره‎ی این قابلیت جدید گفت: « با کشیدن صفحه به سمت چپ می‎توانید تمرینات ورزش خود را شروع کرده ، از قرارهایتان باخبر شوید، آخرین اخبار را بخوانید یا از وضعیت ضربان قلبتان باخبر شوید.» 
تایل‎ها با توجه به علاقه مندی شما قرار می‎گیرند و شما می‎توانید طرح‎بندی آن‎ها را با استفاده از اپلیکیشن موبایل Wear OS تغییر دهید. البته همه‎ی ساعت‎های هوشمند Wear OS قابلیت تایل را ندارند و اگر ساعت شما سنسور ضربان قلب نداشته باشد نخواهید توانست از این گزینه استفاده کنید. گوگل می‎گوید که به مرور زمان قصد دارد تایل‎های بیشتری اضافه کند. قابلیت تایل ماه آینده برای  Wear OS منتشر خواهد شد و بنا به گفته‎ی دشنس شما تنها درصورتی آن را دریافت خواهید کرد که گوشی هوشمند پرچم‎دار گوگل را داشته باشید. 

 

بیشتر بخوانید:

بررسی گلکسی واچ؛ آخرین ساعت هوشمند سامسونگ

به زودی نسل جدید دستبند سلامتی شیائومی، می بند 4، عرضه خواهد شد

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

 

 

منبع خبر: theverge

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر