مینی دسکتاپ MeegoPad T08 همراه با پروژکتور داخلی

مینی دسکتاپ MeegoPad T08 همراه با پروژکتور داخلی


دستگاه MeegoPad T08، یک کامپیوتر دسکتاپ کوچک، مجهز به سیستم عامل ویندوز 10 است که یک پروژکتور داخلی نیز به همراه دارد. این دستگاه برای شاغلان و افراد همیشه در راه، که باید ارائه های گوناگون نیز داشته باشند مناسب است. این دستگاه، یک مینی کامپیوتر  139 میلی متری در 16 میلی متری است.


ویندوز 10 در این مینی کامپیوتر بر روی رم 4 گیگابایتی و پردازنده اینتل چهارهسته ای اجرا می شود. MeegoPad در مدل های 32 گیگابایت و 64 گیگابایت به بازار می آید. از آنجایی که این دستگاه تنها از خروجی HD با رزولوشن 1200 در 800 پشتیبانی می کند، بنابراین نمایش تصاویر، کیفیت سینمایی ندارد.
از دیگر ویژگی های MeegoPad، انتخاب مناسب اتصال دهنده هاست. یک کارت میکرو اس دی 64 گیگابایتی، پورت های USB 2.0، USB 3.0، MicroUSB 2.0 و ورودی/ خروجی HDMI از قابلیت های این دستگاه هستند که اجازه نمایش از روی گوشی هوشمند یا لپتاپ را به شما می دهند.
برخی منابع نیز گزارش می دهند که MeegoPad، از صفحه نمایش لمسی مجازی نیز پشتیبانی می کند. این ویژگی به شما این امکان را می دهد که با عکس های نمایش داده شده بر روی یک سطح، تعامل داشته، آنها را ویرایش کرده یا حتی بازی کنید.

وجیهه نیکخواه

وجیهه نیکخواه

وجیهه ، کارشناسی ارشد کامپیوتر، گرایش نرم افزار و علاقمند به دنیای نرم افزارهای آزاد است. تمایل به یادگیری زبان های مختلف و نیز زبان های برنامه نویسی، او را به سمت نوشتن و ترجمه مباحث علمی و تکنولوژی کشانده. پیش از ورود به فیسیت به تدریس در حوزه های مختلف کامپیوتر مشغول بوده است. ترجمه،خوشنویسی و بدمینتون از جمله تفریحات مورد علاقه اوست.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر