لپتاپ های سری 5000 لتیتیود Dell با طراحی و امنیت بهتر

لپتاپ های سری 5000 لتیتیود Dell با طراحی و امنیت بهتر


Dell به تازگی از نوت بوک های سری لتیتیود 5000 خود رونمایی کرد و قصد دارد تا آنها را در نمایشگاه CES 2016 عرضه کند. از ویژگی نوت بوک های جدید، پردازنده های اینتل چهار هسته ای نسل ششم است. این نوت بوک ها در دو نوع 14 اینچی و 15 اینچی موجود هستند. Dell نیز اشاره کرده است که لپتاپ های لتیتیود جدید 27 درصد ضخامت کمتر و 18 درصد روشن تر از نسل قبلی هستند.


این شرکت لپتاپ های جدید لتیتیود 5000 را در نمایشگاه CES به نمایش خواهد گذاشت. کارت هوشمند ادغام شده و اسکنر اثر انگشت لمسی برای امنیت بیشتر همراه با تراشه جداگانه برای پردازش و ذخیره داده به این لپتاپ افزوده شده است. تیم های تکنولوژی در شرکت های بزرگ می توانند تنظیمات بایوس را نیز دستکاری کرده و سیستم ها را با قابلیت انعطاف درخواستی سازمان پیکربندی کنند.
این لپتاپ از پلیمر مستحکم فیبر کربن ساخته شده و از استحکام بالایی برخوردار است. دارای USB Type-C است و باتری آن تا 17 ساعت شارژ نگه می دارد و نیز سیستم عامل اجرا شده بر روی این لپتاپ ویندوز 10 می باشد.

وجیهه نیکخواه

وجیهه نیکخواه

وجیهه ، کارشناسی ارشد کامپیوتر، گرایش نرم افزار و علاقمند به دنیای نرم افزارهای آزاد است. تمایل به یادگیری زبان های مختلف و نیز زبان های برنامه نویسی، او را به سمت نوشتن و ترجمه مباحث علمی و تکنولوژی کشانده. پیش از ورود به فیسیت به تدریس در حوزه های مختلف کامپیوتر مشغول بوده است. ترجمه،خوشنویسی و بدمینتون از جمله تفریحات مورد علاقه اوست.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر