اچ تی سی در ساخت سری جدید گوشی های Desire از لباس های لی الهام گرفته است !

اچ تی سی در ساخت سری جدید گوشی های Desire از لباس های لی الهام گرفته است !

این سری از گوشی های دیزایر آمده اند تا نظر همه نوجوانان را به خود جلب کنند .
گوشی های سری دیزایر اچ تی سی هیچ وقت مشخصات چندان بالایی نداشته اند . این گوشی های ساده و یا متوسط اغلب برای کاربرانی ساخته می شوند که تمایلی به خرید گوشی های پیشرفته ندارند و یا نمی توانند هزینه زیادی را برای یک گوشی پرداخت کنند باوجود این راضی شدن به مشخصات این دستگاه ها چندان ساده نیست . ظاهرا سازنده تایوانی این نکته را در هنگام ساخت سه گوشی جدید خود در نظر داشته است .

همان طور که همه شما می دانید گوشی های جدید اچ تی سی دیزایر 530 ، 630 و 825 نام دارند . سازنده در طراحی این محصولات به طرح رنگ پاشی روی شلوارهای لی روی آورده است و توانسته محصولات خود را بسیار زیباتر از محصولات پیشین ارائه کند .

مشخصات گوشی های جدید

دیزایرهای جدید مشخصات فنی ساده ای دارند . مدل 530 تک سیم کارته که نسبت به دو مدل دیگر ارزان تر است از یک نمایشگر 5 اینچی 720 پیکسلی ، پردازشگر 4 هسته ای 1.1GHz کوالکوم اسنپدراگون 210 ، رم 1.5 گیگابایتی ، حافظه داخلی 16 گیگابایتی با قابلیت ارتقاء با استفاده از کارت حافظه MicroSD ، دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی ، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی و یک باتری 2,200mAh بهره می برد .

مدل 630 برخی از ویژگی برادرش را در خود دارد تنها با این تفاوت ها که پردازشگر آن یک تراشه 4 هسته ای 1.6GHz اسنپدراگون 400 می باشد که با یک رم 2 گیگابایتی پشتیبانی می شود . دوربین اصلی این گوشی دو سیم کارته به یک سنسور 13 مگاپیکسلی مجهز است . دیزایر 825 نیز از نظر مشخصات تقریبا به دیزایر 630 شبیه است با این تفاوت که از یک نمایشگر 5.5 اینچی 720 پیکسلی ، باتری 2,700mAh و اسپیکرهای استریو BoomSound بهره می برد . اچ تی سی دیزایر 825  در دو مدل تک و دو سیم کارته عرضه می شود .

اچ تی سی در نظر دارد هر سه گوشی جدید خود را به سیستم عامل اندروید 6 مارشمالو و HTC Sense مجهز سازد و از ماه مارس ( 11 اسفند تا 11 فروردین ) در بازار عرضه نماید .

mz293

می توانید برای پیگیری راحت تر اخبار به کانال تلگرام ما ملحق شوید .

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر