نخستین قسمت بازی غیر قابل تصور منتشر شد

نخستین قسمت بازی غیر قابل تصور منتشر شد

“غیر قابل تصور” یک بازی ماجراجویی و ترسناک ایرانی ست که اخیرا در کافه بازار منتشر شده است.

به گزارش گروه دریافت خبر شبکه خبری ICTPRESS ، این بازی که توسط تیم بازی سازی مستقل devlog# ساخته شده، ویژگی های جالب و منحصر به فردی دارد که آن را از سایر بازی های ایرانی متمایز میکند.

از جالب ترین ویژگی های این بازی، سیستم تصمیم گیری ست که برای نخستین بار در ایران یک بازی ماجراجویی در این سبک ساخته میشود.

سیستم تصمیم گیری بازی طوری طراحی شده که داستان و روند بازی را به صورت کامل تغییر میدهد و شما در قسمت نخست این بازی که منتشر شده میتوانید بازی را با سه پایان کاملا متفاوت تجربه کنید.

برای هر پایان یک سینماتیک متفاوت طراحی شده است. ویژگی بعدی این بازی، داستان بسیار جذابی ست که کشش بسیار زیادی برای گیمر خواهد داشت و قسمت نخست “غیر قابل تصور” شروعی برای روایت یک داستان قویست و از آنجایی که ویژگی تصمیم گیری بر روی داستان بازی هم اثر گذار است، گیمر میتواند داستان های مختلفی را از زندگی شخصیت اصلی بازی تجربه کند.

داستان بازی، حکایت زندگی شخصی به نام “کوروش راد” است که شغل او نویسندگی ست و علاقه ی زیادی به کارش دارد.

کوروش که مدت زیادی است در نویسندگی فعالیت دارد، اخیرا به دلیل فشار کاری زیاد به بیماری روان پریشی دچار میشود. این بیماری او را افسرده و گوشه گیر کرده و باعث شده تا همسرش تینا قادر به ادامه زندگی با او نباشد. تینا او را تنها میگذارد تا کوروش تصمیم بگیرد به زندگی بازگردد.

کوروش به دلیل این بیماری، کابوس های وحشتناکی میبیند و زندگی اش پر از وهم و خیال شخصیت و فضای داستان هایش میشود و قرار است تا آخرین قسمت این بازی سرنوشت کوروش راد توسط گیمر تایید شود چرا که گیمر با تصمیم هایی که میگیرد در زندگی کوروش راد تاثیر میگذارد.

آیا کوروش میتواند زندگی با همسرش تینا را ادامه دهد یا ترجیح میدهد تنها زندگی کند ؟

آیا کوروش میتواند بر بیماری اش غلبه کند یا باید تا آخر زندگی با آن دست و پنجه نرم کند ؟

آیا کوروش به دلیل بیماری، شغل نویسندگی که تمام زندگی اش را گرفته کنار میگذارد یا آن را ادامه میدهد ؟ و چندین سوال دیگر که قرار است گیمر تا آخرین قسمت بازی به آن پاسخ بدهد.

در کنار این دو ویژگی بسیار خوب که گفته شد، غیر قابل تصور از کیفیت گرافیکی خوبی بهره مند است که به عنوان یک بازی قابل اجرا روی گوشی و تبلت، کاملا قابل قبول است و اجرای روانی دارد.

ساخت قسمت نخست این بازی توسط تیم سه نفره devlog پنج ماه زمان برده که چند ماه آن در مرکز رشد انستیتوی بازی های ملی ساخته شده است.

تیم سازنده امیدوار است تا با حمایت شما عزیزان اقدام به ساخت قسمت های بعدی بازی کند تا شاهد یکی از بهترین بازی های ایرانی باشیم.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر