توییت های طولانی تر در آپدیت جدید توییتر

توییت های طولانی تر در آپدیت جدید توییتر

توییت های بیش از 140 کاراکتر

توییت ها تا همان 140 کاراکتر می مانند، اما موارد اضافه شده به توییت های شما دیگر زیاد به ضرر این محدودیت نیست. هفته پیش توییتر گفت که توییت های طولانی تری را در سراسر جهان گسترش خواهد داد. فایل های پیوست رسانه ای مانند عکس ها، گیف ها، فیلم ها، و نظرسنجی ها دیگر به ضرر این 140 کاراکتر حساب نخواهند شد.
توییت های نقل قول هم حتی اگر شامل لینکی باشند که در توییت خودتان به صورت نرمال حساب شود، در این 140 کاراکتر به حساب نمی آیند.
"در مورد اتفاقات رخداده بیشتر صحبت کنید! آپدیت جدید هم اکنون منتشر خواهد شد: عکس ها، فیلم ها، گیف ها، نظرسنجی ها، و توییت های نقل قول دیگر با 140 کاراکتر شما به حساب نمی آیند." –توییتر، 19 سپتامبر 2016
این کمپانی همچنین در حال تست پاسخ های جدیدی است که یوزرنیم های افرادی که پاسخ شان را می دهید را از این محدودیت کاراکترها حذف می کند. طبق یک گیف که این کمپانی به اشتراک گذاشته است، اگر همزمان به چند نفر پاسخ دهید، توییتر یوزرنیم همه آن ها را از توییت شما حذف می کند.  


این ها تغییرات مورد استقبال توییتر هستند، که بعد از توسعه آن در بیش از یکسال، جهت گسترش توییت های طولانی تر به پیش رفته اند. این کمپانی توییت هایی طراحی کرده است که می توانند شامل 10000 کاراکتر باشند اما از این طرح صرف نظر کرد زیرا این نگرانی وجود داشت که ممکن است این تغییرات در جهت عکس هویت توییتر عمل کنند که به عنوان مکانی برای آپدیت های مختصر است. این برنامه بعدها با تغییراتی که امروزه منتشر می شوند گسترش یافت.

 

منبع خبر: theverge

نادیا صفرخانی

نادیا صفرخانی

نادیا دانشجوی ارشد ادبیات و مدرس زبان است. او حدود چهار سال است که به عنوان مترجم فعالیت می کند. او علاقمند به کارهای هنری، ادبیات و موسیقی است و اوقات فراغت خود را به ورزش و تماشای فیلم می گذراند.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر