ساعت هوشمند ماژولار بلاکس تأییدیه FCC را دریافت کرد

ساعت هوشمند ماژولار بلاکس تأییدیه FCC را دریافت کرد

بعد از کمپین کیک استارتر موفقی که ساعت هوشمند ماژولار بلاکس (BLOCKS) تجربه نمود، حالا این محصول خلاقانه توانسته تأییدیه FCC را نیز دریافت کند و این نشان می‌دهد که زمان زیادی تا عرضه رسمی آن باقی نمانده است.

ساعت هوشمند ماژولار بلاکس در حال حاضر برای پیش‌فروش در دسترس خریداران قرار دارد و علاقه‌مندان می‌توانند با پرداخت هزینه‌ای برابر 330 دلار یکی از دارندگان اولین ساعت هوشمند ماژولار جهان باشند. این ساعت در رنگ‌های مشکی و قرمز تولید شده است و خریداران می‌توانند یکی از چهار ماژول موجود را به دلخواه انتخاب نمایند. البته ماژول‌های اضافه هم با قیمت 35 دلار قابل تهیه هستند.

ساعت هوشمند بلاکساز جمله ماژول‌های جالب بلاکس می‌توان به ماژول باتری جهت افزودن به طول عمر باتری، ماژول تشخیص ضربان قلب، ماژول مکان‌یاب (GPS)، ماژول ماجراجویی و همچنین ماژول دکمه قابل برنامه‌ریزی که به کاربر امکان می‌دهد تا اپلیکیشن‌ها و عملیات دلخواه خود را از طریق آن کنترل نماید، اشاره نمود.

در ادامه می‌توانید توضیحات سازنده این محصول را بخوانید:

    این اولین ساعت هوشمند ماژولار جهان است. بلاکس به شما امکان انتخاب قابلیت‌ها و طراحی مناسبتان را فراهم می‌کند. هسته اصلی بلاکس تشکیل شده از یک ساعت هوشمند کاملاً مجهز که دارای سنسورهای حرکتی (ژیروسکوپ، گام شمار، شتاب سنج)، اتصال بلوتوث، وای فای و یک قطب نمای الکترونیکی است.

    می‌توانید با انتخاب ماژول‌های دلخواه خود، این ساعت هوشمند را مطابق با سلیقه و نیاز خود شخصی‌سازی نمایید. هر ماژول قابلیت ویژه خود را دارد. هر ماژولی که نیاز دارید انتخاب کنید و ابزار اختصاصی خود را بسازید.

در انتها به نکته‌ای جالب در مورد این ساعت هوشمند ماژولار اشاره می‌کنیم و آن هم این که طراح این محصول یک جوان ایرانی با نام علیرضا طهماسب‌زاده است که در واقع مؤسس شرکت تولید ابزارهای پوشیدنی بلاکس نیز می‌باشد.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر