رویداد دوازدهم آبان مایکروسافت آفیس

رویداد دوازدهم آبان مایکروسافت آفیس

مایکروسافت این روزها پر مشغله شده است . تنها چند روز پس از رویداد بزرگ اکتبر ماه با محوریت ویندوز 10 و محصولات جدید ، رویداد دیگری در دوازدهم آبان با محوریت آفیس خواهد داشت.

ردموندی ها روزهای شلوغی را می گذرانند. طبق اعلام قبلی قرار است کنفرانسی در مورد آفیس و اپلیکیشن های آن برگزار کنند.این کنفرانس به صورت استریم یا همان پخش زنده از طریق وب سایت مایکروسافت قابل دسترسی خواهد بود.این رویداد در ساعت پنج و نیم عصر روز چهارشنبه به وقت تهران برگزار خواهد شد. با فیسیت برای آگاهی از خبرهای تکمیلی همراه باشید.ظاهرا این رویداد با حضور مدیر عامل مایکروسافت یعنی نادلا صورت می گیرد بنابراین یک رویداد ساده نخواهد بود و احتمالا شاهد تحولاتی همانند آن چه در رویداد پنج آبان اتفاق افتاد خواهیم بود.این رویداد با هدف آفیس و برنامه های آینده این شرکت در هر دو حوزه ی سخت افزار و نرم افزار است.

ارغوان ایاز

ارغوان ایاز

ارغوان روانشناسی بالینی خوانده و اکنون دانشجوی ارشد روان سنجی است. عاشق به تمام معنای موزیک، دنیای تکنولوژی ، روانشناسی و هر چیزی است که بتواند توانایی خود را در یادگیری آن محک بزند. او طرفدار سرسخت ویندوز و ویندوز فون است


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر