اشتراک گذاری گیف و سفارشی سازی به واتس اپ آمد

اشتراک گذاری گیف و سفارشی سازی به واتس اپ آمد

پیام رسان محبوب واتس اپ سرانجام پشتیبانی از اشتراک گذاری تصاویر گیف یا متحرک را در دسترس کاربران نسخه آی او اس قرار داد و این ویژگی به زودی به نسخه اندروید نیز اضافه می‌شود.

پیام رسان محبوب واتس اپ سرانجام پشتیبانی از اشتراک گذاری تصاویر گیف یا متحرک را در دسترس کاربران نسخه آی او اس قرار داد و این ویژگی به زودی به نسخه اندروید نیز اضافه می‌شود. علاوه بر این، یک موتور جستجوی جدید برای تصاویر گیف و قابلیت ارسال ویدیوهای 6 ثانیه ای و تصاویر زنده نیز به این پیام رسان اضافه شده است. همچنین تصاویر گیف می‌توانند با گزینه‌هایی نظیر کوتاه کردن کلیپ، افزودن متن و اموجی سفارشی سازی شوند.

اشتراک گذاری تصاویر گیف پس از مدت زمانی طولانی سر انجام در اختیار کاربران واتس اپ قرار گرفت اما این ویژگی فاصله این پیام رسان با سایر برنامه‌های پیام رسان نظیر iMessage اپل که از موتور جستجوی بومی برای تصاویر گیف و اشتراک گذاری سوم شخص تصاویر گیف نظیر Tumblr و گیف کیبورد بهره می‌برد، را کاهش می‌دهد.

واتس اپ همچنین اخیراً اشتراک گذاری تصاویر با سفارشی سازی نظیر اضافه کردن متن، اموجی یا نقاشی را به پیام رسان خود اضافه کرده بود و اکنون اضافه شدن ویژگی جدید اشتراک گذاری تصاویر گیف همراه با سفارشی سازی نشان می‌دهد این اپلیکیشن بر روی اشتراک گذاری فایل‌های چند رسانه‌ای سفارشی سازی شده تمرکز کرده و قصد دارد از این طریق کاربران را به استفاده بیشتر از پیام رسان خود سوق دهد.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر