واتساپ بالأخره قابلیت تماس ویدیویی را راه اندازی می کند

واتساپ بالأخره قابلیت تماس ویدیویی را راه اندازی می کند

این قابلیت جدید برای همه ی دستگاه های iOS، اندروید و ویندوز می آید.

در ماه های اخیر واتساپ تعدادی از ویژگی های جدید را معرفی کرده است، اما شاید قابلیتی که از همه بیشتر باید مشتاقانه مورد انتظارش باشیم ویژگی تماس ویدیویی باشد. برخی کاربران به طور مختصر از ماه می از ویژگی تماس ویدیویی برخوردار بودند، اما تا اکتبر طول کشید تا مجموعه گسترده تری از صاحبان دستگاه های اندروید نیز شامل این قابلیت شوند. حالا، این کمپانی متعلق به فیسبوک آماده است که تماس تصویری را برای همه ارائه دهد و در روزهای آتی این ویژگی برای دستگاه های iOS، اندروید و ویندوز منتشر خواهد شد.

هنگامی که این ویژگی فعال شد، یک چت را باز کنید و علامت تلفن را در بالای صفحه انتخاب کنید. سپس به شما گزینه های تماس تصویری و صوتی را می دهد. وقتی ما این ویژگی را تست کردیم، فهمیدیم که در اتصال وایفای قوی کیفیت تماس صوتی و تصویری آن عالی است، اما اگر از طریق داده موبایل و یا اتصالات کندتر کانکت شوید میزان کیفیت تماس تان ممکن است متفاوت باشد.

درحالی که کاربران مسینجرفیسبوک یک و نیم سالی می شود که از تماس تصویری لذت می برند، بسیاری از برنامه های پیام رسان مشهور هنوز این ویژگی را ارائه نمی دهند. با بیش از یک میلیارد کاربر، تماس های تصویری واتساپ می تواند مردم را در سراسر جهان به هم متصل کند، بدون در نظر گرفتن اینکه سیستم عامل موبایل آن ها چیست. این خصوصیتی است که واتساپ را جلوتر از برنامه هایی مثل گوگل الو قرار می دهد.

منبع خبر: engadget

نادیا صفرخانی

نادیا صفرخانی

نادیا دانشجوی ارشد ادبیات و مدرس زبان است. او حدود چهار سال است که به عنوان مترجم فعالیت می کند. او علاقمند به کارهای هنری، ادبیات و موسیقی است و اوقات فراغت خود را به ورزش و تماشای فیلم می گذراند.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر