حالا می توانید بدون داشتن حساب کاربری از اسکایپ استفاده کنید!

حالا می توانید بدون داشتن حساب کاربری از اسکایپ استفاده کنید!

اسکایپ بدون حساب کاربری تحت وب کار می کند

مایکروسافت استفاده از اسکایپ را با بی نیاز کردن آن به داشتن یک حساب کاربری کامل راحت تر می کند. در حالی که اسکایپ قبلاً اجازه چت های گروهی با مهمانان را می داد، مایکروسافت حالا همه تماس های صوتی و ویدیویی را قادر می سازد که بدون داشتن حساب کاربری مورد استفاده قرار بگیرند. کاربران اسکایپ می توانند یک مکالمه ویژه بسازند و سپس لینک آن را با هر کسی به اشتراک بگذارند تا قادر به پیام رسانی، تماس صوتی/ویدیویی، به اشتراک گذاری صفحه نمایش شوند، همه این قابلیت ها رایگان و بدون نیاز به حساب کاربری.

اسکایپ بدون حساب کاربری تحت وب کار می کند و تا 300 نفر می توانند در یک چت گروهی اسکایپ و تا 25 نفر در یک تماس صوتی یا ویدیویی شرکت کنند. اگر به عنوان مهمان از اسکایپ استفاده می کنید، پس مکالمه شما تا تنها 24 ساعت می تواند طول بکشد و اگر می خواهید به ویژگی های دیگری مثل تماس با خطوط ثابت یا مترجم اسکایپ دسترسی داشته باشید، پس نیاز به یک حساب کاربری اسکایپ دارید. برای شروع یک مکالمه در اسکایپ بدون حساب کاربری، به راحتی به وبسایت اسکایپ بروید و روی "start a conversation" کلیک کنید تا یک گروه ایجاد شود که لینک آن با همه به اشتراک گذاشته می شود.

منبع خبر: theverge

نادیا صفرخانی

نادیا صفرخانی

نادیا دانشجوی ارشد ادبیات و مدرس زبان است. او حدود چهار سال است که به عنوان مترجم فعالیت می کند. او علاقمند به کارهای هنری، ادبیات و موسیقی است و اوقات فراغت خود را به ورزش و تماشای فیلم می گذراند.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر