راهنمای خرید بهترین هدفون و هندزفری‌های زیر 150 هزار تومان بازار | سال 98

راهنمای خرید هدفون زیر 150 هزار تومان

اگر قصد خرید هدفون، هدست یا هندزفری ارزان قیمت را دارید، راهنمای خرید هدفون های زیر 150 هزار تومان را در فیسیت ببینید.

هدفون، هندزفری، هدست و ایرفون، همه و همه محصولاتی هستند که بی شک همه ما به صورت روزانه به آن‌ها نیاز داریم. هنگام خرید هدفون و هندزفری مناسب باید به نکات زیادی توجه کنید، از برند هدفون و هندزفری گرفته تا نوع هدفون (داخل گوشی، روی گوشی و دور گوشی )، سیمی یا بی سیم بودن هدفون و... . به دلیل کاربردی همگانی هدفون و هندزفری، تصمیم گرفتیم راهنمای خرید هدفون و هندزفری‌های زیر 150 هزار تومان بازار را برای شما تهیه کنیم تا به سادگی بتوانید هدفون یا هندزفری مورد نظر خودتان را خریداری کنید.

بهترین هدفون، هدست و هندزفری‌های سیمی و بی سیم زیر 150 تومان در سال 98

راهنمای خرید هدفون سیمی

1- ایرفون سیمی UNIVO مدل UN-550

ارزان قیمت‌ترین ایرفون لیست بهترین هدفون‌، هندزفری و هدست زیر 150 هزار تومان سال 98، ایرفون سیمی UNIVO مدل UN-550 است. این ایرفون داخل گوشی تنها 11 گرم وزن دارد و از قابلیت‌های پخش موسیقی، کلید کنترل صدا و قابلیت مکالمه بهره می‌برد. با وجود همه مشخصات، قیمت فوق‌العاده مناسب این ایرفون مهم‌ترین ویژگی آن به حساب می‌آید.

سایر مشخصات:

univo-un-550-vga ایرفون
راهنمای خرید هدفون سیمی - univo un 550 vga ایرفون -

2- هندزفری Promate مدل GEARPOD-IM

یکی از ارزان قیمت‌ترین هندزفری‌های بازار در سال 98، هندزفری Promate مدل GEARPOD-IM است. این هندزفری به صورت سیمی طراحی شده است و کابل استفاده شده در آن به صورت تخت است، بنابراین احتمال گره خوردن سیم آن به حداقل می‌رسد. از جمله سایر قابلیت‌ها و ویژگی‌های این هندزفری می‌توانیم به میکروفون داخلی و قابلیت حذف صدای محیط اشاره کنیم. تنها نکته‌ای که نباید فراموش کنید، هندزفری تک گوشی است.

سایر مشخصات:

promate gearpod im vga هندزفری
راهنمای خرید هدفون سیمی - هندزفری Promate مدل GEARPOD-IM -

3- هدفون سیمی BEYOND مدل FHD-454 ONE JACK

اگر قصد خرید یک هدفون روی گوشی خوش قیمت را دارید، پیشنهاد ما هدفون سیمی BEYOND مدل FHD-454 ONE JACK است که از سیمی به طول 1.2 متر بهره می‌برد و رابط اتصال آن جک 3.5 میلی متری است. از همه مهم‌تر باید بگوییم که این هدفون تنها 77 هزار تومان قیمت دارد.

سایر مشخصات:

beyond fhd 454 one jack vga هدفون
راهنمای خرید هدفون سیمی - هدفون سیمی BEYOND مدل FHD-454 ONE JACK -

4- هندزفری 1MORE مدل PISTON FIT

هندزفری سیمی وان مور مدل PISTON FIT یکی دیگر از خوش قیمت‌ترین هندزفری‌های سیمی است. این هندزفری درون گوشی، سیمی بوده و از کابلی به طول 1.2 متر بهره می‌برد. به لطف مجهز بودن به دکمه قطع و وصل مکالمه، می‌توانید حتی زمانی که گوشی در جیب و یا در کیفتان است، تماس‌های دریافتی خود را جواب دهید. از جمله سایر قابلیت‌ها و ویژگی‌های این هندزفری سیمی می‌توانیم به قابلیت پخش موسیقی، قابلیت مکالمه و کلید کنترل صدا اشاره کنیم.

1more piston fit vga هندزفری
راهنمای خرید هدفون سیمی - هندزفری 1 MORE مدل PISTON FIT -

5- ایرفون سیمی UNIVO مدل UN-290

یکی دیگر از ایرفون‌های زیر 150 هزار تومان بازار، ایرفون سیمی UNIVO مدل UN-290 است. این ایرفون داخل گوشی از کابلی به طول 1.2 متر بهره می‌برد و تنها 13 گرم وزن دارد و نقطه قوتش هم قیمت بسیار مناسب آن است. یونیو برای این ایرفون قیمت 79 هزار تومان را در نظر گرفته است.

سایر مشخصات:

5- ایرفون سیمی UNIVO مدل UN-290
راهنمای خرید هدفون سیمی - 5- ایرفون سیمی UNIVO مدل UN-290 -

6- هدفون سیمی Promate مدل CHROME

یکی دیگر از بهترین هدفون‌های ارزان قیمت بازار در سال 98، هدفون هدفون سیمی Promate مدل CHROME است. این هدفون زیبای درون گوشی از برند پرومیت، از کابلی به طول 1.25 متر بهره می‌برد و این کابل به صورت تخت طراحی شده است به طوری که احتمال گره خوردن آن به حداقل برسد. از جمله سایر امکانات این هدفون سیمی می‌توانیم به کلید قطع و وصل نماس، قابلیت پخش موسیقی و میکروفون داخلی آن اشاره کنیم.

سایر مشخصات:

نوع اتصال: سیمی

رابط اتصال: جک 3.5 میلی متری

طول کابل: 1.25 میلیمتر

وزن: 28.35 گرم

قیمت: حدود 110 هزار تومان

خرید هدفون سیمی Promate مدل CHROME

هدفون سیمی Promate مدل CHROME
راهنمای خرید هدفون سیمی - هدفون سیمی Promate مدل CHROME -

راهنمای خرید هدفون بی سیم

اگر به فکر خرید هدفون بی سیم زیر 150 هزار تومان هستیم، لیست هدفون‌های زیر را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

1- هدفون بی سیم نیا مدل Q8-851S

یکی از ارزان قیمت‌ترین هدفون‌های بی سیم بازار، هدفون بی سیم نیا از مدل Q8-851S است. اما خوش بختانه این هدفون فقط به صورت اتصال بلوتوثی کار نمی‌کند بلکه به لطف بهره بردن از رابط اتصال جک 3.5 میلی‌متری، این هدفون را می‌توان به صورت سیمی هم به دستگاه وصل کرد. نکته مثبت این هدفون اینجاست که قسمت هدبند آن قابلیت تغییر ارتفاع را دارد به این ترتیب برای همه افراد مناسب است.

نقطه قوت دیگر این هدفون بی سیم نیا، مجهز شدن به اسلات کارت حافظه است. بنابراین تنها با اتصال کارت حافظه و بدون نیاز به گوشی و... می‌توانید به شنیدن موسیقی بپردازید.

سایر مشخصات:

  • نوع اتصال: سیمی و بی سیم
  • رابط اتصال: جک 3.5 میلی‌متری و بلوتوث
  • باتری: دارد
  • دارای کابل MicroUSB
  • وزن : 200 گرم
  • قیمت: حدود 80 هزار تومان
هدفون بی سیم نیا
راهنمای خرید هدفون بی سیم - هدفون بی سیم نیا مدل Q8-851S -

2- هندزفری بی‌سیم مدل i11 – TWS

این هدفون بی سیم طراحی خود را از ایرپاد اپل به ارث برده است و همین مسئله در کنار قیمت مناسب آن، احتمالا نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کند. به غیر از ظاهر زیبا و وزن سبک (تنها حدود 4.2 گرم)، از جمله قابلیت‌های این هدفون بی سیم می‌توانیم به کیفیت صدای عالی در هنگام گوش دادن به موسیقی و مکالمه و سیستم لمسی جهت برقراری مکالمات و تنظیم صدا اشاره کنیم. ضمنا باید بگوییم که این هدفون به پایه نگهدارنده مجهز شده که امکان شارژ این هدفون‌ بی سیم را هم دارد.

سایر مشخصات:

  • نوع اتصال: بی سیم
  • وزن: 4.2 گرم
  • باتری: 3 ساعت پخش موسیقی، 4 ساعت مکالمه
  • قیمت: حدود 84 هزار تومان
هدفون بی سیم مدل i11-tws
راهنمای خرید هدفون بی سیم - هندزفری بی‌سیم مدل i11 – TWS -

3- هدست بی سیم RAPOO مدل H3050

یکی از هدست‌های بی سیم ارزان قیمت بازار، هدست بی سیم هدست بی سیم RAPOO مدل H3050 است که با استفاده از دانگل USB به سایر دستگاه‌ها وصل می‌شود. برد این هدست بی سیم حدود 8 متر است. از جمله قابلیت‌های این هدست می‌توانیم به کلید کنترل صدا، قابلیت پخش موسیقی و قابلیت مکالمه اشاره کنیم. این هدست تنها با 2 ساعت شارژ شدن، قابلیت پخش موسیقی تا 6 ساعت را دارد.

مشخصات:

هدست بیسیم RAPOO مدل H3050
راهنمای خرید هدفون بی سیم - هدست بی سیم RAPOO مدل H3050 -

منبع خبر: فیسیت


3 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

javad

چهارشنبه, 29 مرداد 1399

سلام و عرض ادب بسیار مطلب مفید و عالی از هر نظر بود .خیلی ممنونم

پاسخ

شاهرخ

سه‌شنبه, 21 بهمن 1399

هنسویری اپل

پاسخ

حمیدرضا

شنبه, 04 اردیبهشت 1400

مطالب بسیار مفید بودن.سپاس از زحمت شما ...

پاسخ

ثبت نظر