استفاده از یک حساب واتساپ روی چند دستگاه

61512-391483.jpg

طبق گفته وبسایت معروف WABetainfo که اخبار مربوط به واتس اپ را ارائه می‌دهد این شرکت در حال کار روی یک ویژگی جدید است که به شما امکان می دهد از یک حساب واتساپ خود در چندین دستگاه همزمان استفاده کنید.

طبق گفته وبسایت معروف WABetainfo که اخبار مربوط به واتس اپ را ارائه می‌دهد این شرکت در حال کار روی یک ویژگی جدید است که به شما امکان می دهد از یک حساب واتساپ خود در چندین دستگاه همزمان استفاده کنید. وقتی با دستگاه دیگری به حساب خود متصل می‌شوید، اعلانی دریافت خواهید کرد که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید. اگر کاربر WhatsApp هستید و در حال حاضر از چندین دستگاه استفاده می کنید ، به احتمال زیاد از این ویژگی قدردانی خواهید کرد چرا که زیاد به‌کار شما می‌آید.

ET5xpiYXQAA6_d_.jpg
-

یک شماره تلفن به معنای یک گوشی هوشمند یا تبلت است، هیچ راه حل دیگری وجود ندارد. البته امکان استفاده از دو حساب واتس اپ روی گوشی برای حساب بیزینس و گوشی‌های دو سیم کارت وجود دارد، اما هیچ راه حلی وجود ندارد که کاربران بتوانند یک حساب کاربری را روی دو گوشی هوشمند به صورت هم‌زمان داشته باشند. با این حال گفته می‌شود واتس اپ در حال کار روی این مشکل است.

سال ۲۰۱۹ بود که WABetaInfo نشانه‌هایی را مبنی بر توسعه این ویژگی در واتس اپ پیدا کرد. این نشانه‌ها شامل پیام نوتیفیکشن ثبت نام برای دریافت کد امنیتی جدید از یک گوشی دیگر و هم‌چنین یک پیام مخفی هشدار مبنی بر استفاده از دستگاه در یک گوشی هوشمند دیگر بود.

وبسایتWABetaInfo در جدیدترین نسخه واتس اپ بتا توانست نشانه‌های بیش‌تری از توسعه استفاده همزمان از یک اکانت بر روی چند گوشی در واتس اپ پیدا کند. این نشانه نیز مربوط به پیام کد امنیتی دریافتی است که نشان می‌دهد امکان استفاده از یک حساب در دو دستگاه مختلف وجود خواهد داشت.

با این حال هنوز مشخص نیست شیوه کارکرد این قابلیت به چه شکل خواهد بود. آیا استفاده از دستگاه دوم منوط به روشن بودن و اتصال به اینترنت در دستگاه اول هم‌چون چیزی که در نسخه وب می‌بینیم است یا اینکه حساب کاربری واتس اپ در هر دو دستگاه به صورت مجزا قابل استفاده خواهد بود. امیدواریم فرضیه دوم صحیح باشد.

همان‌طور که مشخص است این قابلیت هنوز در حال توسعه است و قابلیت فعال کردن آن به صورت دستی وجود ندارد. با این حال چنین قابلیتی بسیار خوب و کاربردی است. اپلیکیشن‌های پیام‌رسان معمولا به حساب کاربری متکی بودند، اما واتس اپ این مزیت مهم را از دست داد.

از آن‌جا که اپلیکیشن‌هایی نظیر تلگرام در حال حاضر امکان استفاده همزمان از یک اکانت بر روی چند گوشی را به همراه دارند انتظار می‌رود واتس اپ نیز در آینده چنین قابلیتی را ارایه دهد.

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: mspoweruser

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر