بهترین گوشی های پرچمدار و میانرده نوامبر 2019 به انتخاب آنتوتو

بهترین گوشی های نوامبر 2019 به انتخاب آنتوتو

آنتوتو برای ماه نوامبر هم به رسم ماه‌های گذشته لیست بهترین گوشی‌های پرچمدار و میانرده 2019 را منتشر کرده است.

آنتوتو این ماه هم دو لیست 10 عددی از برترین گوشی‌های میانرده و پیچمدار را منتشر کرده است که بر اساس عملکردشان آن‌ها را انتخاب کرده است. رتبه‌ها و مقام‌هایی هر کدام از این دستکاه‌هابه دست آورده‌اند، براساس اطلاعات جمع آوری شده از تاریخ یک نوامبر تا پایان این ماه است.

در بخش گوشی‌های پرچم‌دار، دستگاهی که در صدر وجود دارد Asus ROG Phone II است. به دنبال آن یعنی در جایگاه دوم و سوم به ترتیب OnePlus و Realme قرار گرفته اند.

هنوز هم که هنوزه در بخش پردازنده، صدر جدول برای اسنپدراگون است. بعد از گوشی‌هایی که از اسنپدراگون بهره می‌برند، اولین گوشی Galaxy Note 10+ 5G است از پردازنده اگزینوس 9825 بهره می‌برد.جالب‌تر اینکه این گوشی در رتبه دهم قرار گرفته است.

بهترین گوشی‌های پرچمدار نوامبر 2019 به انتخاب آنتوتو
بهترین گوشی‌های پرچمدار نوامبر 2019 به انتخاب آنتوتو -

در بخش میان رده، گوشی Redmi Note 8 Pro که از پردازنده Helio G90T بهره می‌برد در بالای جدول قرار گرفته است. Oppo Reno2 به لطف پردازنده گرافیکی که کمی سریع‌تر از Xiaomi Mi 9T و Samsung Galaxy A80 است باعث بالا آمدن این دستگاه به رتبه دوم شده است. Reno2 از تراشه Snapdragon 730G استفاده می‌کند، در حالی که دو نسخه دیگر از این دستگاه وجود دارد که از این پردازنده بهره نمی‌برند. ضمنا باید بگوییم که گوشی جذاب، خاص و قدرتمند گلکسی A80 سامسونگ در جایگاه چهارم قرار دارد.

تیم AnTuTu متذكر می‌شود كه یك چیپست قدرتمند و حافظه UFS برای ورود دستگاه‌های مختلف به این رتبه بندی یک امر ضروری است. UFS با كانال دوتایی به طور چشمگیری شانس یک تلفن را برای نمره خوب بهبود می‌بخشد.

در آخر باز هم باید بگوییم که این نمودارها براساس داده‌های ماه نوامبر است. با این حال اخیراً چند گوشی جالب نیز معرفی شده‌اند، بنابراین انتظار دارید در نسخه دسامبر یک تغییر بزرگ رخ دهد.

بهترین گوشی‌های میانرده 2019 به انتخاب آنتوتو
بهترین گوشی‌های میانرده 2019 به انتخاب آنتوتو -

منبع خبر: gsmarena

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر