قابلیت پین‌کردن پیام به واتساپ اضافه می‌شود

whatsapp.jpg

متا به نسخه بتای واتساپ امکان پین‌کردن پیام را به همراه منوی بازطراحی‌شده برای ارسال فایل و تصویر اضافه کرده است.

بعد از اضافه‌شدن قابلیت ایجاد کانال به واتساپ، اکنون متا قصد دارد ویژگی‌های جدیدی به این اپلیکیشن اضافه کند. به گزارش WABetaInfo، در نسخه ۲٫۲۳٫۲۱٫۴ بتای اپلیکیشن واتساپ، قابلیت پین‌کردن پیام و منوی بازطراحی‌شده مشاهده می‌شود. این ویژگی‌ها برای تعدادی از آزمایش‌کنندگان بتا در دسترس قرار دارند و منتظریم در روزهای آینده به تعداد بیشتری از کاربران ارائه شوند.

whatsapp-message-pin-and-new-ui-screenshot-651d6d6e357ee5d088dc6843.webp

قابلیت پین‌کردن پیام در واتساپ به کاربران این امکان را می‌دهد تا یک پیام را به مدت ۲۴ ساعت یا هفت روز یا ۳۰ روز در چت خود پین کنند. همچنین، کاربران می‌توانند در هر زمان، حتی قبل از اتمام مدت زمان انتخابی، پیام پین‌شده را لغو کنند.

واتساپ در به‌روزرسانی بعدی نیز منوی پیوست را بازطراحی کرده و رابط کاربری واضح‌تری را برای اشتراک‌گذاری محتوا ارائه می‌دهد.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: wabetainfo

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر