اپل برای کاهش تشعشعات آیفون 12 و جلب رضایت فرانسه، به‌روزرسانی منتشر می‌کند

ghjghjhj.jpg

چند روز پیش، در فرانسه، به دلیل تشعشعات بالاتر از حد مجاز آیفون ۱۲، فروش این دستگاه به‌طور موقت متوقف شد. اکنون اپل اعلام کرده است که به منظور حل این مشکل، یک به‌روزرسانی نرم‌افزاری برای آیفون ۱۲ به عنوان پاسخی به التیماتوم ارائه شده از سوی فرانسه، منتشر خواهد کرد.

در این جلسه، فرانسه از اپل خواسته بود که با استفاده از تمام امکانات و تکنولوژی‌های در دسترس، این مشکل را به سرعت حل کند و در غیر این صورت موظف به فراخوانی برای تعویض تمامی دستگاه‌های آیفون ۱۲ فروخته شده در فرانسه شود. اپل در پاسخ به این درخواست و اعلام کرده است که یک به‌روزرسانی نرم‌افزاری را عرضه خواهد کرد تا این مشکل رفع شود.

اپل در بیانیه‌اش تأکید دارد که مشکل مرتبط با پروتکلی است که توسط رگولاتورهای فرانسه مورد استفاده قرار می‌گیرد و از نظر ایمنی دستگاه مشکلی ایجاد نمی‌کند. این به‌روزرسانی نرم‌افزاری باعث کاهش تشعشعات آیفون ۱۲ می‌شود و از نگرانی‌های مرتبط با تشعشعات در فرانسه کاسته می‌کند.

iPhone-12-1.jpg.webp

به طور کلی، اپل تاکید دارد که مسئله ایمنی دستگاه‌ها مورد توجه قرار گرفته و این به‌روزرسانی به منظور تطابق با پروتکل‌های تست مورد استفاده توسط رگولاتورهای فرانسه منتشر خواهد شد. این موضوع نشان دهنده تعهد اپل به ایمنی محصولات خود و پاسخگویی به نیازهای مشتریان در بازارهای مختلف است.

در ادامه از سوی بلژیک، آلمان و ایتالیا نیز درخواست شبیه‌ای به فرانسه ارائه شده و امکان می‌دهد که این به‌روزرسانی نرم‌افزاری برای کشورهای اتحادیه اروپا به اشتراک گذاشته شود. در نهایت، دولت فرانسه اعلام کرده است که پس از انجام به‌روزرسانی، دستگاه‌های آیفون ۱۲ دوباره آزمایش خواهند شد و در صورت رعایت محدوده قانونی SAR، فروش آن‌ها به‌طور فوری از سر گرفته خواهد شد.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: reuters.com

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر