مک بوک پرو جدید اپل با چیپ M2 معرفی شد

Untitled-1.JPG

در ادامه کنفرانس WWDC 2022، اپل بعد از معرفی سیستم‌عامل جدید خود و پرده برداری از تراشه M2 به سراغ نسخه جدید مک بوک پرو رفت و از مک بوک پرو 2022 با پردازنده M2 رونمایی کرد.

مشخصات مک بوک پرو جدید

اپل مدعی شده است که نسخه جدید مک بوک پرو با پردازده M2 تقریبا 40 درصد نسبت به مدل مشابه خود با چیپ M1 سریع‌تر شده است. دیگر مشخصات قابل توجه این دستگاه حداکثر 24 گیگابایت رم (50 درصد بیشتر از نسل قبل) و حداکثر 2 ترابایت حافظه داخلی SSDاست. همچنین اپل وعده داده که باتری آن تا 20 ساعت دوام خواهد آورد.

photo_2022-06-06_22-41-10.jpg
-

اگر مک بوک ‌پرو 2020 را به خاطر داشته باشید، طراحی دستگاه جدید کاملا با آن شباهت دارد؛ به عنوان مثال، برخلاف انتظارات در این دستگاه شاهد تاچ بار (Touch Bar) یا نوار لمسی بالای کیبورد هستیم. همچنین در بالای نمایشگر آن، هیچ خبری از ناچ دوربین سلفی وجود ندارد. از نظر اتصالات هم اپل در دستگاه جدید خود فقط از پورت تاندربولت استفاده کرده است.

نمایشگر 13 اینچی این دستگاه نیز تا 500 نیت روشنایی ارائه می‌کند.

photo_2022-06-06_23-29-46.jpg
-

همچنین با توجه به شباهت آن با دستگاه‌های نسل قبل، می‌توان انتظار داشت که مک بوک‌ پرو M2 دارای سیستم خنک کننده فعالی خواهد بود تا انجام برخی کارهای سنگین مانند ویرایش ویدیو و عکس برای کاربران بدون مشکلی امکان پذیر باشد.

مک بوک پرو M2 ماه آینده با قیمت 1299 دلار وارد بازار خواهد شد.


اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: MacRumors

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر