یک نسخه از اپل واچ سری 8 نمایشگر بزرگ‌تری خواهد داشت

apple whatch.JPG

تا چند ماه دیگر شاهد رونمایی از اپل واچ سری 8 خواهیم بود که احتمالا با سه نسخه از این دستگاه هنگام رونمایی‌، روبه‌رو شویم. گزارشی جدید حاکی از آن است که مدل جدید این دستگاه نمایشگر بزرگ‌تری با اندازه 1.99 اینچی خواهد داشت.

تحلیل‌گر ارشد کمپانی اپل که اخبار بسیار دقیقی را منتشر می‌کند، گفته که مدل 45 میلی‌متری نمایشگرها دیگر بزرگ‌ترین مدل اپل واچ نخواهد بود در عوض باید منتظر نسخه 50 میلی متری باشیم که 1.99 اینچی خواهد بود.

از سوی دیگر، مشخص نیست که اپل می‌خواهد مدل‌های 41، 45 و 50 میلی‌متری را برای اپل واچ سری 8 معرفی کند یا این شایعه مربوط به نسخه ورزشی ساعت هوشمند کوپرتینویی‌هاست که شایعات آن چند ماهی است به گوش می‌رسد.

یکی از تحلیلگران شرکت Haitong International Securitiesکه جف پو نام دارد در این رابطه اعلام کرده که Luxshare تنها تامین‌کننده مدل 2 اینچی اپل واچ رده بالا خواهد بود. پو احتمالا در این گزارش به همان نمایشگر 1.99 اینچی اشاره دارد و صرفا اندازه آن را به سمت بالا گرد کرده است.

Apple-Watch-8-Unreleased-Feature-Thumb.jpg
-

خبرگزاری بلومبرگ نیز که از طریق مارک گرمن اخبار دقیقی را منتشر می‌کند نیز مدعی شده که اپل واچ 8 و نسخه جدید و جان سخت این دستگاه از قابلیت اندازه‌گیری دمای بدن بهره خواهند برد. با این حال، بعید است که نسل دوم مدل SE به این ویژگی جذاب مجهز شود.

گرمن می‌گوید سایر تغییرات سخت‌افزاری این خانواده احتمالا جزئی هستند. پیش‌تر در گزارش‌ها گفته شده بود که اپل واچ سری 8 به احتمال زیاد از همان تراشه S6 اپل واچ سری 6 استفاده می‌کند. از سوی دیگر، احتمال داده می‌شد که نمایشگر مدل‌های رده بالای ساعت هوشمند اپل بهبود پیدا کنند. این بهبود می‌تواند در قالب افزایش اندازه صفحه نمایش اتفاق بیفتد.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: 9to5mac

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر