تبلت ۱۵۰ دلاری بلک ویو 13 بدون وای‌فای و سیم‌کارت به اینترنت متصل می‌شود

tablet.JPG

شرکت بلک ویو از یک تبلت 150 دلاری رونمایی کرده است که بدون نیاز به وای فای یا سیم‌کارت، به اینترنتی متصل خواهد شد. این تبلت با سیستم عامل اندروید 12 ارائه شده است.

بلک ویو که معمولاً محصولات بسیار مقاومی را رونمایی می‌کند و تمامی دستگاه‌های تولیدی مقاومتی عجیبی در برابر ضربه و هر نوع فشاری از خود نشان می‌دهند اینبار تبلت جدیدی به نام Blackview Tab 13 معرفی کرده است. این محصول طراحی مقاومی ندارد، اما قابلیت‌هایی را ارائه می‌کند که در سایر تبلت‌ها پیدا نمی‌شود.

اندروید سنترال در رابطه با این تبلت یک گزارش مفصل ارائه کرده است. این تبلت با پردازنده هلیو G85 و 128 گیگابایت حافظه داخلی ارائه خواهد شد. اولین قابلیت این تبلت حداکثر ارتقا حافظه داخلی تا یک ترابایت می‌باشد که با میکرو SD این کار امکان پذیر است. تبلت مذکور می‌تواند به‌صورت مجازی ظرفیت رم را به ۱۰ گیگابایت افزایش دهد؛ قابلیتی که پیش‌تر در برخی از گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار مشاهده کرده بودیم.

blackview-tab-13-all-angles.jpg
-

مهم‌ترین قابلیت تبلت جدید بلک‌ویو پشتیبانی از فناوری اینترنت SIMO است. بلک‌ویو تب 13 با بهره‌مندی از فناوری داده‌ی مجازی SIMO می‌تواند بدون نیاز به سیم‌کارت یا شبکه‌ی وای‌فای به اینترنت متصل شود. فراموش نکنید تبلت بلک‌ویو متکی‌بر SIMO 1.0 است که صرفاً در اتحادیه‌ی اروپا، بریتانیا، آمریکا، مکزیک، کانادا و ژاپن دردسترس قرار دارد. بلک‌ویو می‌گوید در آینده از SIMO 2.0 در تبلت‌های دیگرش نیز استفاده خواهد کرد.

بلک‌ویو می‌گوید هنگام استفاده‌ی اولیه از تبلت، کاربر باید به وای‌فای متصل شود تا فرایند ثبت SIMO انجام بگیرد. به این نکته توجه کنید که برای دسترسی به اینترنت SIMO کاربر بسته به محل زندگی‌اش باید مبلغی مشخص پرداخت کند.

blackview-tab-13-tablet-mode.jpg
-

تبلت بلک‌ویو به صفحه‌نمایش ۱۰٫۱ اینچ فول HD پلاس مجهز است که از استاندارد حفاظت دربرابر نور آبی استفاده می‌کند. بلک‌ویو می‌گوید تب 13 اولین تبلت در نوع خود است که از حالت کامپیوتر پشتیبانی می‌کند. این حالت به شما امکان می‌دهد بلک‌ویو تب 13 را از تبلت به کامپیوتر تبدیل کنید و کارهایی مثل بازکردن هم‌زمان چند پنجره را انجام دهید. گفتنی است تبلت‌های چند شرکت دیگر نیز حالت مشابهی دارند.

blackview-tab-13-front-view.jpg
-

تبلت بلک‌ویو تب 13 از باتری ۷٬۲۸۰ میلی‌آمپرساعتی استفاده می‌کند که ۷۰۰ میلی‌آمپرساعت بیشتر از باتری تبلت نسل قبل است. بلک‌ویو می‌گوید این باتری می‌تواند تا ۳۰ ساعت شارژدهی کند. تبلت یادشده از رابط کاربری Doke OS 3.0 برپایه‌ی سیستم‌عامل اندروید ۱۲ بهره‌ می‌گیرد.

بلک‌ویو تب 13 در پنل پشتی میزبان دوربین دوگانه‌ی ۱۳ مگاپیکسلی و در پنل جلویی میزبان دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی است. وزن بلک‌ویو تب 13 به ۴۵۰ گرم و ضخامتش به ۷٫۷ میلی‌متر می‌رسد. بلک‌ویو تب 13 را از هم‌اکنون با قیمت ۱۵۰ دلار و در رنگ‌های آبی و خاکستری می‌توان تهیه کرد.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: androidcentral

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر