آپدیت ویژه Counter-Strike 2 برای درایورهای AMD منتشر شد

cunter.jpg

به تازگی، شرکت "والو" (Valve) یک به‌روزرسانی جدید برای بازی تیرانداز آنلاین "کانتر-استرایک 2" (Counter-Strike 2) منتشر کرده است. این به‌روزرسانی به ویژه تأثیر درایورهای AMD را بررسی می‌نماید و سیستم VAC (Valve Anti-Cheat) را به حالت اصلی بازمی‌گرداند. به ما بپیوندید تا جزئیات بیشتری را بدانید.

هفته گذشته، Valve به صورت رسمی اعلام کرد که فناوری Anti-Lag+ تغییرات ناخواسته‌ای در فایل‌های بازی Counter-Strike 2 ایجاد می‌کند و این فناوری در جریان بازی به عنوان ابزار تقلب و کلاهبرداری شناخته می‌شود. به عبارت دیگر، سیستم ضدتقلب شرکت Valve آغاز به محرومیت بازیکنانی کرد که از کارت‌های گرافیک Radeon RX 7000 استفاده می‌کنند. یک گروه خاص از بازیکنان نیز تأثیر منفی این فناوری را در بازی کانتر-استرایک 2 تجربه کردند.

شرکت AMD این فناوری را تا به حال روی سایر پردازنده‌های گرافیکی فعال نکرده بود و تنها یک ماه پس از معرفی رسمی، آن را برای دارندگان کارت‌های گرافیک خود قابل دسترس کرد. اکنون، بازی Counter-Strike 2 در حال اجرای یک فرآیند اعتبارسنجی برای بررسی درایورهای GPU است، تا از استفاده از درایور Adrenalin 23.10.1 که دارای Anti-Lag+ برای این عنوان است جلوگیری شود. همچنین، نسخه جدیدتر درایور (23.10.2) این فناوری جدید شرکت AMD را در تمام بازی‌های قابل‌پشتیبانی غیرفعال می‌کند.

TheBadGamer-2023

واضح است که شرکت AMD باید رویکرد خود را در زمان معرفی فناوری‌های گرافیکی مهم دقیقاً ارزیابی کند. تلاش برای بهینه‌سازی خط تولید گرافیکی به منظور کاهش تاخیر در سطح درایور، ممکن است منطقی نباشد، به ویژه زمانی که اکثر بازی‌های آنلاین از سیستم‌های ضدتقلب بهره می‌برند.

تا به حال، شرکت‌های AMD و Valve به طور بهینه تاریخ بازگشت فناوری Anti-Lag+ در بازی کانتر-استرایک 2 را اعلام نکرده‌اند. امکان دارد که شرکت AMD برای حل این مسأله به طور مستقیم با توسعه‌دهندگان بازی همکاری کند و یک فناوری مشابه با رویکرد Reflex NVIDIA را آماده سازد. در حال حاضر، فناوری Anti-Lag+ تنها در بازی‌های آفلاین تأثیرگذار است.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: videocardz.com

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر