ویوو X70 پرو در تست دوربین DxOMark آیفون 13 را شکست داد

x70.jpg

اوایل پاییز امسال بود که گوشی ویوو X70 پرو با دوربین زایس معرفی و به بازار عرضه شود، اخیرا وبسایت DxOMark عملکرد این دوربین را مورد بررسی قرار داده و طبق نتایج ارائه شده، این گوشی موفق به کسب امتیاز کلی 131 شده که با این وجود عملکرد بهتری از آیفون 13 ارائه می‌کند.

پرچمدار گوشی X70 پرو با دوربین DxOMark امتیاز قابل توجه 131 را کسب کرده است. به طور دقیق‌تر، دوربین این دستگاه در بخش عکاسی امتیاز 139، در بخش ویدیو امتیاز 111 و در بخش بزرگنمایی/زوم امتیاز 77 را به دست آورده است.

با وجود امتیازات کسب شده، X70 پرو با کنار زدن آیفون 13 در لیست گوشی‌های ممتاز DxOMark از نظر عملکرد دوربین جایگاه اول را کسب کرد. همچنین دوربین این گوشی در بین تمام گوشی‌های رتبه‌بندی شده توسط این وب‌سایت جایگاه دوازدهم را به خود اختصاص داده است.

طبق نتایج ارائه شده، گوشی تولیدکننده چینی عملکرد فوق‌العاده‌ای در نوردهی عکس‌ها به خصوص مواردی که در شرایط نوری ضعیف گرفته شده، ارائه می‌کند. از دیگر ویژگی‌های بسیار خوب اشاره شده این دستگاه می‌توان به فوکوس خودکار دقیق، میدان دید وسیع، تعادل دقیق رنگ سفید در دوربین فوق عریض و جزئیات خوب در عکس‌های گرفته شده با دوربین تله فوتو اشاره کرد.

photo_۲۰۲۲-۰۱-۱۶_۱۵-۱۶-۰۴.jpg
-

در بخش فیلمبرداری نیز دوربین X70 پرو به طور معمول نوردهی خوب، تعادل رنگ سفید دقیق و جزئیات رضایت بخشی را ارائه می‌کند. همچنین تثبیت کننده دوربین نیز تاثیر بسیار زیادی حفظ کیفیت و جزئیات ویدیوها دارد.

از طرفی دیگر، برخی مشکلات دوربین این گوشی که در آزمایش‌های DxOMark به آن‌ها اشاره شده، شامل تاخیر شاتر و افت وضوح ناگهانی تصاویری است که در حالت تله فوتو پشت سر یکدیگر گرفته شده‌اند. همچنین هنگام فیلمبرداری در محیط‌های کم نور، فوکوس خودکار عملکرد نسبتا ضعیفی دارد و ویدیوها فاقد برخی جزئیات هستند.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: GSMArena

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر