تصاویر نسخه جدید پیام‌رسان اندروید منتشر شد؛ هوش مصنوعی گوگل به گوشی‌ها می‌آید

massege

هوش مصنوعی جمنای گوگل به‌زودی به پیام‌رسان پیش‌فرض اندروید افزوده خواهد شد. گوگل اعلام کرده است که هوش مصنوعی جمنای را به پیام‌رسان پیش‌فرض دستگاه‌های اندرویدی اضافه می‌کند.

هوش مصنوعی نام‌برده اکنون به‌صورت آزمایشی در Google Messages قابل دسترس است.

به‌گزارش TheSpAndroid، هوش مصنوعی جمنای قادر به تولید کد و تصویر در پیام‌رسان پیش‌فرض اندروید است. این هوش مصنوعی از افزونه‌های جیمیل و گوگل مپس پشتیبانی می‌کند و واکنشی به ایموجی‌ها نشان می‌دهد.

در حال حاضر، هوش مصنوعی گوگل به تصاویری که در پیام‌رسان آپلود می‌شوند واکنش نشان نمی‌دهد. گزارش‌ها نشان می‌دهد که جمنای به چت‌های گروهی اضافه شده است، اما به سؤالات پاسخ نمی‌دهد. با این حال، اضافه شدن جمنای به چت‌های گروهی ممکن است خطرات امنیتی را به همراه داشته باشد.

android soshial
-

نسخه‌ی مجهز به هوش مصنوعی پیام‌رسان پیش‌فرض اندروید در آینده برای کاربران ۱۶۵ کشور در دسترس قرار خواهد گرفت و در ابتدا فقط از زبان انگلیسی پشتیبانی خواهد کرد.

برای استفاده از ویژگی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی پیام‌رسان اندروید، باید از گوشی‌های پیکسل ۶ یا گلکسی S22 و بالاتر استفاده کرد.

منبع خبر: thespandroid.blogspot

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر