شوک به خالق بازی فورتنایت؛ ۲۰۰ گیگابایت از اطلاعات اپیک گیمز لو رفت

sdfsdf.jpg

یک گروه باج‌افزاری ادعا کرده است که با موفقیت به سیستم‌های اپیک گیمز نفوذ یافته و تقریباً ۲۰۰ گیگابایت اطلاعات را به دست آورده است.

به گزارش منبع سایبر روزانه، گروه هکری موگیلویچ در وب‌سایت دارک‌نت اعلام کرده است که به سرورهای اپیک گیمز حمله کرده و با موفقیت داده‌ها را به دست آورده‌اند. آن‌ها در پیامی اعلام کرده‌اند: «بی‌صدا به سیستم‌های اپیک گیمز نفوذ کرده‌ایم.»

هنوز مشخص نیست که ۱۸۹ گیگابایت اطلاعات سرقت شده شامل چه نوع اطلاعاتی است. گروه موگیلویچ اعلام کرده است که داده‌ها را برای فروش قرار داده‌اند و آخرین مهلت برای خرید آن‌ها تا ۴ مارس (۱۴ اسفند) می‌باشد، پس از آن احتمالاً تمامی اطلاعات به صورت عمومی در دسترس قرار خواهد گرفت.

گروه هکری موگیلویچ هنوز مدرکی ارائه نداده‌اند تا حمله‌ی باج‌افزاری خود را اثبات کنند و مبلغ درخواستی خود را برای فروش اطلاعات اعلام نکرده‌اند.

epic-games-mogilevich

گروه هکری موگیلویچ به عنوان بازیگر جدید در صحنهٔ باج‌افزاری شناخته می‌شود. در صورت تأیید حمله به سیستم‌های اپیک گیمز، این گروه باج‌افزاری چهارمین قربانی خود را پیدا خواهد کرد، بازیگر اولین حمله‌ی آن‌ها Infiniti USA (یک زیرمجموعهٔ نیسان) بود که در تاریخ ۲۰ فوریه ۲۰۲۴ (۱ اسفند ۱۴۰۲) هدف قرار گرفت.

گفته می‌شود که اعضای گروه موگیلویچ به زبان روسی صحبت می‌کنند و مانند گروه لاک‌بیت، در ازای دریافت پول از دیگران، به نیابت از آن‌ها حمله‌ی باج‌افزاری انجام می‌دهند.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: cyberdaily

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر