کارت گرافیک GALAX GeForce RTX 4060 با سه فن به بازار عرضه شد

galaxy nvidia

شرکت GALAX جدیدترین کارت گرافیک خود را بر پایه RTX 4060 کم مصرف انویدیا معرفی کرد. این کارت گرافیک با طراحی سه فن و کم ارتفاع، برای کسانی که به دنبال یک کارت گرافیک قدرتمند و جمع و جور هستند، ایده آل است.

طراحی منحصر به فرد

یکی از ویژگی های بارز RTX 4060 GALAKURO، طراحی کاملاً سفید آن است. این کارت گرافیک با PCB سفید رنگ عرضه می شود که در بین کارت های گرافیک پایین رده نادر است.

علاوه بر این، این کارت از فرم فاکتور دو اسلات و کم ارتفاع استفاده می کند که آن را برای کیس های کوچک و سیستم های HTPC (کامپیوتر خانگی و سینمای خانگی) ایده آل می کند.

RTX 4060 GALAKURO به چیپ گرافیکی AD107 با 3072 هسته CUDA مجهز شده است. این کارت دارای 8 گیگابایت حافظه GDDR6 با رابط حافظه 128 بیتی است.

GALAX همچنین این کارت را کمی اورکلاک کرده است و سرعت بوست آن را به 2475 مگاهرتز افزایش داده است که 15 مگاهرتز سریعتر از مشخصات مرجع انویدیا است.

این کارت گرافیک از چهار پورت نمایش پشتیبانی می کند:

  • دو پورت DP 1.4a
  • دو پورت HDMI 2.1a
  • همچنین، این کارت دارای یک کانکتور برق 8 پینی است.

 

KUROUTOSHIKOU-GeForce-RTX-4060-8GB-GALAKURO-LOW-PROFILE-WHITE-1
-

موجودیت و قیمت

RTX 4060 GALAKURO در حال حاضر به طور انحصاری برای بازار ژاپن موجود است. این کارت توسط توزیع کننده ژاپنی GALAX، Kuroutoshikou به فروش می رسد.

هنوز قیمت این کارت مشخص نشده است، اما انتظار می رود که حدود 400 دلار باشد.

RTX 4060 GALAKURO گزینه ی مناسبی برای کسانی است که به دنبال یک کارت گرافیک قدرتمند، جمع و جور و با طراحی منحصر به فرد هستند.

با این حال، در نظر داشته باشید که این کارت گرافیک برای بازی های سنگین رده بالا طراحی نشده است.

 

اگر علاقه‌مند دنیای تکنولوژی هستید حتما شبکه‌های اجتماعی فیسیت را در اینستاگرام، تلگرام، روبیکا، توییتر و آپارات را دنبال کنید.

منبع خبر: videocardz.com

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر