گوشی گلکسی A25 با پوسته One UI 6 و پردازنده اگزینوس به زودی عرضه خواهد شد

a25.JPG

گوشی جدید اقتصادی سامسونگ با پردازنده اگزینوس ۱۲۸۰ و رابط کاربری One UI 6 به زودی به بازار عرضه خواهد شد.

در دنیایی که اکثراً از گوشی‌های گران‌قیمت پر شده، گوشی‌های اقتصادی جای خود را باز کرده‌اند و در بازارهای مختلف جهان، بازارپسندی بیشتری نسبت به گوشی‌های پرچم‌دار دارند.

در ایران، گوشی‌های سری A سامسونگ از محبوبیت بالایی برخوردارند و گوشی گلکسی A24 به‌عنوان آخرین عضو این خانواده محبوب، در دسترس قرار گرفته است. سامسونگ با توجه به فروش موفق این گوشی در بازار جهانی، به طراحی و توسعه گوشی گلکسی A25 پرداخته است.

گوشی گلکسی A25 اخیراً در یک تست عملکرد سخت‌افزاری مشاهده شده و نام این گوشی در بنچمارک HTML5 نیز ظاهر شده است که عملکرد گوشی در مرور صفحات وب را ارزیابی می‌کند.

گوشی گلکسی A25 از مرورگر پیش‌فرض خود یعنی Samsung Internet 22.0 استفاده می‌کند و توانسته است امتیاز ۵۵ را کسب کند. همچنین ثبت شماره مدل SM-A256B برای این گوشی اقتصادی نیز انجام شده است.

Samsung-Galaxy-A25-5G-780x470.webp

با توجه به استفاده از نسخه ۱۴ اندروید، سامسونگ به‌طور قطع پوسته One UI 6 را برای این گوشی به‌روزرسانی کرده است و منتظر منتشر شدن نسخه نهایی این پوسته است.

با توجه به اطلاعات فعلی، احتمالاً نسخه نهایی پوسته One UI 6 تا پایان سال جاری منتشر خواهد شد و گوشی گلکسی A25 همراه با این پوسته به بازار عرضه خواهد شد.

اطلاعات اضافی مبنی بر تاریخ دقیق عرضه گوشی گلکسی A25 هنوز اعلام نشده است اما با توجه به اطلاعات در دسترس، انتشار جزئیات بیشتر در آینده ممکن است.

براساس اطلاعات منتشر شده در Geekbench، سامسونگ برای گوشی گلکسی A25 از پردازنده اگزینوس ۱۲۸۰ استفاده کرده است که دارای هشت هسته پردازشی است و همچنین گرافیک ARM Mali-G68 MP4 را نیز در بر می‌گیرد.

عملکرد تراشه اگزینوس ۱۲۸۰ به همراه ۸ گیگابایت رم بررسی شده است اما در مورد ظرفیت دقیق رم گوشی گلکسی A25 هنوز اطلاعات دقیقی ارائه نشده است. منتظر باید تا اطلاعات بیشتری منتشر شود.

قبلاً شایعاتی مبنی بر استفاده از حسگر ۵۰ مگاپیکسلی برای دوربین اصلی و ۱۳ مگاپیکسلی برای دوربین سلفی در گلکسی A25 منتشر شده بود. به نظر می‌رسد که دوربین گلکسی A25 هیچ تفاوت چشمگیری با دوربین گلکسی A24 ندارد و سامسونگ با بهینه‌سازی‌های نرم‌افزاری و امکانات هوش مصنوعی، کیفیت عکس‌ها را بهبود داده است.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: gadgets360

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر