تصاویر رندر سامسونگ گلکسی A32 5G منتشر شد

Untitled-1.jpg

هفته گذشته بود که یکی از کمپانی‌های تولید کننده قاب، تصاویری را منتشر کرد که به نظر می‌رسید رندرهایی از رندر گلکسی A32 5G است، اما چون هدف بیشتر این تصاویر نشان دادن قاب این موبایل‌ بود جزئیات زیادی از این تلفن هوشمند به چشم نمی‌آمد. اما حالا با گذشت یک هفته‌ای از انتشار این تصاویر یکی از افشاگران به نام و مشهور، حوزه تکنولوژی رندرهایی از گوشی گلکسی A32 5G منتشر شده است که حالا می‌توانیم به تمامی جزئیات این دستگاه دقت کنیم.

هفته گذشته بود که یکی از کمپانی‌های تولید کننده قاب، تصاویری را منتشر کرد که به نظر می‌رسید رندرهایی از رندر گلکسی A32 5G است، اما چون بیشتر هدفِ این تصاویر نشان دادن قاب این موبایل‌ بود جزئیات زیادی از این تلفن هوشمند به چشم نمی‌آمد. اما حالا با گذشت یک هفته‌ از انتشار این تصاویر، یکی از افشاگران به نام و مشهورِ حوزه تکنولوژی، رندرهایی از گوشی گلکسی A32 5G را منتشر کرده است که حالا می‌توانیم به تمامی جزئیات این دستگاه اشاره کنیم.

در ابتدا چیزی که توجه همگان را جلب می‌کند، طراحی جذاب پنل پشتی است. بر خلاف تمامی گوشی‌های جدید سامسونگ، در این دستگاه دوربین‌ها و تمامی ماژول‌ها در یک قالب مستطیل شکل قرار نگرفته‌اند، بلکه تمامی سنسورها و ماژول‌ها به شکل جداگانه تعبیه شده‌اند. نکته مثبت دیگری که بسیار مهم است بیرون زدگی این دوربین‌ها است که به گفته این افشاگر فقط 1 میلی‌متر هر یک از این سنسورها بیرون زدگی دارد. همچنین در سمت راستِ سه دوربینی که به طور عمودی قرار گرفته‌اند، یک فلش LED و یک سنسور دیگر دیده می‌شود. روی هم رفته چینش دوربین‌ها و پنل پشتی تا حدی یادآور گوشی ال‌جی ولوت است.

Galaxy-A32-5G-2.jpg
گلکسی A32 5G -

براساس گزارشات مختلف، پنل پشتی این گوشی از جنس پلاستیک است. اما در این رندرهای منتشر شده پنل پشتی را بسیار براق می‌بینیم که احتمالا ترکیبی از پلاستیک و شیشه، پنل پشتی این تلفن هوشمند را ساخته است. البته به این نکته نیز باید توجه داشت که این رندرها رسمی نیست و شاید تغییراتی را در زمان زونمایی از که این دستگاه، شاهد باشیم.

Galaxy-A32-5G-2.jpg
گلکسی A32 5G -

از جمله دیگر اطلاعاتی که راجع به گلکسی A32 5G داریم، بهره‌گیری از فریم فلزی و نمایشگر دارای بریدگی قطره‌ای شکل است که در تصاویر نیز قابل مشاهده است. ویژگی‌های دیگر این دستگاه دکمه‌های تنظیم صدا و حسگر اثر انگشت در سمت راست بدنه تعبیه شده‌اند و در لبه‌ی پایینی هم شاهد حفره‌های اسپیکر، پورت USB-C و جک هدفون هستیم.

این افشاگر در رابطه با اندازه گلکسی A32 5G نیز گفته است که این دستگاه در ابعادهای ۱۶۴٫۲ در ۷۶٫۱ در ۹٫۱ میلی‌متر قرار است به بازار عرضه شود.

gsmarena_001-2.jpg
تصویر از قاب گلکسی A32 5G که هفته گذشته منتشر شده بود -

استیو همرستوفر اطلاعات بیشتری در مورد مشخصات گلکسی A32 5G فاش نکرده است اما انتظار می‌رود به‌زودی شاهد انتشار خبرهای لو رفته بیشتری از این گوشی هوشمند باشیم.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: sammobile

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر