عمر باتری گلکسی S22 اولترا کمتر از نسل قبلی است

گلکسی اس 22.jpg

یکی از کانال‌های یوتیوبی که ویدیوهای جذابی در زمینه تکنولوژی و انواع گوشی‌های هوشمند منتشر می‌کند، روز گذشته ویدیویی از مقایسه‌ی عمر باتری گلکسی S22 اولترا در برابر رقبای پرچم‌دار خود منتشر کرده است. این پرچمدار سامسونگ نتوانسته از خود عملکرد خوبی به جا بگذارد.

در این ویدیوی که کانال Mrwhosetheboss منتشر کرده است، عمر باتری گوشی‌های آیفون ۱۳ پرو مکس، پیکسل ۶ پرو، شیائومی ۱۲ پرو و S21 اولترا هم مورد بررسی قرار گرفته‌اند تا مشخص شود از نظر عمر باتری، کدام‌یک از این گوشی‌ها حرف بیشتری برای گفتن دارند.

تمام این گوشی‌هایی که به این مسابقه دعوات شده‌اند کاملا نو هستند و روی تنظیمات پیش‌فرض قرار گرفته‌اند. برای این ویدیو، فعالیت‌های یکسانی مانند بازی، وب‌گردی، فیلمبرداری، ادیت و رندر ویدیوهای ۴K مورد استفاده قرار گرفته و زمان خالی شدن شارژ باتری از ۱۰۰ به ۰ درصد ثبت شده است. شارژ پیکسل ۶ پرو زودتر از رقبا به ۵۰ درصد رسید و در این هنگام، شارژ S22 اولترا روی ۵۴ درصد و آیفون ۱۳ پرو مکس روی ۶۶ درصد قرار داشت.

در جدول پایین می‌توانید رزولوشن نمایشگر این گوشی‌ها به همراه ظرفیت و عمر باتری آن‌ها را مشاهده کنید. همانطور که می‌بینید، آیفون ۱۳ پرو مکس با وجود اینکه از کوچک‌ترین باتری بهره می‌برد و بیشترین رزولوشن را ارائه می‌دهد، بهترین عمر باتری را به ارمغان آورده است. همانطور که انتظار داشتیم، پیکسل ۶ پرو رتبه‌ی آخر را از آن خود کرده و بعد از آن نام شیائومی ۱۲ پرو دیده می‌شود. در کمال تعجب، باتری S22 اولترا اندکی ضعیف‌تر نسل قبلی ظاهر شده است. اما در نهایت آیفون ۱۳ پرو مکس با فاصله‌ی زیادی از تمام رقبا در صدر قرار گرفته است.

ئائئئائا.jpg
-

دقیقا مشخص نیست که چرا سامسونگ نتوانسته عمر باتری S22 اولترا را نسبت به نسل قبلی افزایش دهد ولی ممکن است تعبیه‌ی جایگاه قلم S Pen منجر به کاهش عمر باتری شده باشد. باید خاطرنشان کنیم این بررسی با استفاده از مدل اسنپدراگون گلکسی S22 اولترا صورت گرفته که طبق گزارش‌ها، از نظر گرمای تولیدی عملکرد بهتری نسبت به مدل اگزینوس دارد. به همین خاطر احتمالا عمر باتری مدل اگزینوس این گوشی احتمالا پایین‌تر خواهد بود. البته از دیگر دلایل احتمالی این کاهش عمر باتری می‌توانیم ضعیف شدن سیستم خنک‌کننده یا بهینه‌سازی نه‌چندان مناسب نرم‌افزار اشاره کنیم.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: notebookcheck

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر