موزیلا فایرفاکس اکنون از فناوری ارتقای کیفیت تصویر انویدیا پشتیبانی می‌کند

rtx.jpg

شما می‌توانید از قابلیت VSR انویدیا در مرورگر فایرفاکس برای بهبود کیفیت و وضوح ویدیوها استفاده کنید.

موزیلا فایرفاکس بالأخره پشتیبانی از فناوری پیشرفته‌ی انویدیا به نام RTX Video Super Resolution یا VSR را برای بهبود کیفیت محتوای ویدیویی اضافه کرده است.

کانال معروف T0biasCZE در ردیت ویژگی‌های جدید فایرفاکس را فاش کرده است. درحال‌حاضر بنیاد موزیلا و همچنین شرکت انویدیا هیچ‌کدام به‌طور رسمی خبری درمورد اضافه شدن VSR منتشر نکرده‌اند و این موضوع نشان می‌دهد قابلیت مذکور در مراحل اولیه است. به‌هرحال امکان آزمایش ویژگی مورداشاره وجود دارد و بدین‌منظور باید مراحل زیر را انجام دهید:

۱. مرورگر فایرفاکس را باز کنید و به بخش تنظیمات بروید. اکنون در نوار جست‌وجو، about.config را تایپ کنید.

۲. در برگه‌ی Preferences، گزینه‌ی gfx.webrender.super-resolution.nvidia را جست‌وجو کنید و آن را در حالت True قرار دهید.

اکنون VSR در مرورگر شما فعال شده است و می‌توانید از قدرت فناوری ارتقای مقیاس انویدیا لذت ببرید. این تکنولوژی از الگوریتم‌های هوش مصنوعی و هسته‌های تنسور برای افزایش وضوح و کیفیت ویدیوهای مبتنی‌بر کرومیوم استفاده می‌کند.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: nvidia

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر