ظرفیت باتری آیفون ۱۲ پرو مکس مشخص شد

Untitled-1.jpg

ظرفیت باتری آیفون 12 پرو مکس توسط سازمان TENNA کشور چین اعلام شد؛ در این دستگاه از باتری 3687 میلی‌آمپرساعتی استفاده شده است.

در زمان رونمایی از سری آیفون 12 شرکت اپل، تنها ویژگی که اعلام نشد ظرفیت باتری هریک از اعضای خانواده این سری بود. چند روز گذشته ظرفیت باتری آیفون 12 و نسخه پرو فاش شد. امروز نیز سازمان TENAA کشور چین ظرفیت باتری آیفون ۱۲ پرو مکس را اعلام کرد. براساس گزارش این سازمان ظرفیت این باتری 3687 است. جالب اینجاست که ظرفیت باتری آیفون 12 پرو مکس ۲۸۲ میلی‌آمپرساعت کمتر از ظرفیت باتری آیفون 11 پرو مکس است. این یعنی آیفون به جای رشد و ارتقا این بخش، حتی ظرفیت باتری خود را تضعیف کرده است.

iphone-12-pro-max-battery.webp
-

در ادامه این گزارش نیز آمده است که آیفون ۱۲ مکس پرو با 6 گیگابایت حافظه رم راهی بازار خواهد شد. این خبر تازگی ندارد چراکه در رسانه‌های AnTuTu و Geekebench قبلاً این موضوه اعلام شده بود. این را نیز باید گفت که میزان ظرفیت باتری مدل‌های دیگر آیفون 12 نیز در وب‌سایت هلندی Vodafone اعلام شده بود که آیفون ۱۲ و آیفون ۱۲ پرو با باتری ۲۸۱۵ میلی‌آمپرساعتی و آیفون ۱۲ مینی با باتری ۲۲۲۷ میلی‌آمپرساعتی به بازار عرضه خواهند شد.

شرکت اپل در رویداد Hi,Speed ادعا می‌کرد که طول عمر آیفون‌هایی که امسال شاهد رونمایی آن‌ها بودیم با آیفون‌های سال گذشته برابر است، اما در نتایج و نقدهای اولیه نشان می‌دهد که طول عمر باتری آیفون ۱۲ کمتر از آیفون ۱۱ پرو خواهد بود. البته باید برای قطعی شدن این نتایج تا عرضه این دستگاه‌ها صبر کنیم.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: gsmarena

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر