جک دورسی می‌گوید که ایلان ماسک در توییتر مدیریت درستی ندارد

jklij;o;.jpg

جک دورسی، هم‌بنیان‌گذار شرکت توییتر که در گذشته از خرید این شرکت توسط ایلان ماسک حمایت کرده بود، حالا به‌طور علنی انتقاداتی از شیوه مدیریت این شبکه اجتماعی توسط ماسک بیان کرده است. در گفت‌وگویی با پلتفرم بلواسکای، دورسی اعلام کرده که نارضایتی‌های خود را با این شرکت به خوبی بیان کرده است و با توجه به این نارضایتی‌ها، اصلاً مناسب نیست که ماسک معامله خرید این شرکت را تکمیل کند.

در پست‌های اخیر شبکه اجتماعی بلواسکای، کاربران از جک دورسی پرسیده بودند که آیا ایلان ماسک مدیر مناسبی برای توییتر بوده است یا خیر. در پاسخ به این پرسش، جک دورسی که مدیرعامل سابق توییتر است، اظهار داشت که او فکر نمی‌کند ماسک وقتی که زمان‌بندی مناسبی برای فروش توییتر وجود نداشت، به درستی عمل کرده باشد. همچنین او فکر نمی‌کند که فشار هیئت‌مدیره برای فروش توییتر درست بوده است و می‌گوید که همه‌چیز را به وخامت گذاشته‌اند. بله، تعداد کاربران بلواسکای در این روزها دوبرابر شده است.

جک دورسی: ایلان ماسک نباید به معامله توییتر برمی‌گشت

در سال گذشته، جک دورسی به‌عنوان یکی از افرادی که اولین بار خبر از قصد ایلان ماسک برای خرید توییتر را شنید، او را به‌عنوان تنها گزینه قابل‌اطمینان برای مدیریت این شبکه اجتماعی معرفی کرد. اما در حال حاضر، دورسی مدعی است که حتی اگر ایلان ماسک مجبور به پرداخت جریمه یک میلیارد دلاری برای لغو این معامله می‌شد، هیچ‌گاه نباید به آن بازگشت.

jack-dorser-elon-musk2-1024x701.jpg.webp
-

جک دورسی معتقد است که ایلان ماسک تنها شخصی بود که می‌توانست توییتر را از دست کنش‌گران و صندوق‌های پوشش ریسک نجات دهد. او معتقد است که به‌عنوان یک شرکت سهامی عام، توییتر همیشه در معرض خطرات بوده است. بااین‌حال، در گذشته دورسی از این شرکت به‌عنوان یک پروتکل بدون مالکیت حمایت کرده بود و معتقد بود که بهتر است هیچ مالکیتی بر روی این شبکه اجتماعی وجود نداشته باشد.

در سال 2019، دورسی پروژه بلواسکای را برای ایجاد یک شبکه اجتماعی غیرمتمرکز راه‌اندازی کرد و در سال 2022 این پلتفرم را به‌عنوان یک موجودیت مستقل واگذار کرد تا به کار خودش ادامه دهد. هرچند دورسی همچنان در هیئت‌مدیره بلواسکای حضور دارد.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: cnbc

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر