لنوو از لپ‌تاپ تینک‌بوک پلاس Gen 3 با نمایشگر ثانویه 8 اینچی رونمایی کرد

Tinkpad gen 3.jpg

نمایشگاه CES 2022 در حال برگزاری است و هر روز شاهد رونمایی از محصولات مختلف کمپانی‌های متفاوت هستیم؛ از همین رو کمپانی لنوو از جدیدترین لپ‌تاپ‌های خود رونمایی کرده که یکی از آن‌ها، یک لپ‌تاپ با طراحی خلاقانه است. نام این لپ‌تاپ زیبا لنوو تینک بوک پلاس Gen 3 است که از دو نمایشگر بهره می‌برد که یکی از آن‌ها در کنار کیبورد قرار گرفته و 8 اینچی است. این نمایشگر کاربردهای مختلفی دارد.

لپ تاپ جدید لنوو با یک نمایشگر فوق عریض 17.3 اینچی با نسبت تصویر 21:10، رزولوشن 3072 در 1440 پیکسل و رفرش ریت 120 هرتز راهی بازار شده است که گاموت رنگی P3 را بطور 100 درصدی پوشش می‌دهد که برای یک لپ‌تاپ گیمینگ قابل توجه است.

قابلیت و ویژگی که این دستگاه را از هر لپ‌تاپ دیگری متفاوت می‌کند، نمایشگر ثانویه‌ای است که در کنار کیبورد قرار گرفته و کاربردهای مختلفی دارد. این نمایشگر بیشتر کاربردش برای طراحی‌های گرافیکی خواهد بود چرا که این صفحه‌ نمایش 8 اینچی شبیه یک تبلت است که از قلم پشتیبانی می‌کند و رزولوشنی برابر 800 در 1280 پیکسل دارد. این نمایشگر در سمت راست کیبورد و تاچ‌پد قرار گرفته است.

mchin_200331_4955_0014.webp
-

با این صفحه‌نمایش کاربران می‌توانند برای مشاهده ابزارها، کتابخانه‌ای برای تصاویر یا ویرایش اسناد و نقاشی استفاده کنند. کاربرد دیگر این صفحه نمایش استفاده به عنوان یک ماشین حساب خواهد بود، چرا که جای نام‌پد را گرفته است. البته لنوو کاربرد جالبی برای این نمایشگر به کاربران پیشنهاد می‌کند: نمایش محتوای گوشی روی این نمایشگر با استفاده از اپ Your Phone مایکروسافت. بنابراین می‌توانید از طریق این نمایشگر به نوتیفیکیشن‌های موبایل، تصاویر یا فایل‌ها دست پیدا کنید.

از نمایشگر دوگانه که بگذریم، به مشخصات فنی این محصول می‌رسیم که تفاوتی با دیگر لپ‌تاپ‌های قدرتمند بازار ندارد. این لپ‌تاپ از پردازنده‌های نسل دوازدهم سری H اینتل بهره می‌برد و در بالاترین نسخه به 32 گیگابایت رم LPDDR5 و 1 ترابایت حافظه SSD NVMe Gen 4 مجهز شده است.

lenovo-thinkbook-plus-3-01.jpg
-

درون دکمه پاور این لپ‌تاپ سنسور اثر انگشت قرار گرفته و البته وبکم فول اچ‌دی آن از مادون قرمز برای سیستم تشخیص چهره هم بهره می‌برد.

قیمت پایه لنوو تینک بوک پلاس Gen 3 برابر 1399 دلار است که با توجه به مشخصات و قابلیت‌هایش، قابل قبول به نظر می‌رسد. این لپ تاپ لنوو از ماه مه روانه بازار می‌شود.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: Engadget

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر