مایکروسافت با انتشار بینگ جدید قابلیت‌های جدیدی را در اختیار کاربران قرار داد

rtrytyt.JPG

همه کاربران اکنون قادرند بدون نیاز به لیست انتظار و فقط با داشتن حساب کاربری مایکروسافت و استفاده از مرورگر Edge از هوش مصنوعی Bing بهره‌برداری کنند.

هم‌آوا با دسترسی همگانی به Bing، به‌روزرسانی جدیدی برای چت‌بات هوش مصنوعی Bing ارائه شده است که ویژگی‌های مورد پسندی به آن افزوده است. برخی از قابلیت‌های موجود در این به‌روزرسانی شامل دریافت پاسخ‌های تصویری و ویدیویی، رزرواسیون رستوران، مرور تاریخچه گفتگو و همچنین ادغام با مایکروسافت Edge می‌باشد. علاوه بر این، انتظار می‌رود ویژگی‌های بیشتری نظیر نمایش محتوای ویدیویی و تصویری و پشتیبانی از افزونه‌ها به آن اضافه شوند.

مایکروسافت از به‌روزرسانی بزرگی برای چت‌بات Bing اعلام کرده است که تعدادی از این ویژگی‌ها ممکن است به کاربران جذاب بیاید. دیگر کاربران نیازی به قرار گرفتن در لیست انتظار ندارند و با داشتن یک حساب کاربری مایکروسافت و استفاده از مرورگر Edge، می‌توانند از Bing و قابلیت‌های جدید آن بهره‌برداری کنند.

بینگ-1024x576.jpg.webp
-

به نظر می‌رسد یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های افزوده شده، قابلیت جدید Bing Actions در چت‌بات Bing و مرورگر Edge باشد. کاربران می‌توانند از Bing برای انجام کارها استفاده کنند، بدون آنکه نیاز به جابجایی بین وب‌سایت‌ها داشته باشند. به عنوان مثال، اگر نتیجه جستجویی یک رستوران را به کاربر پیشنهاد می‌دهد، کاربران می‌توانند با استفاده از چت‌بات زمان رزرو را پیدا کنند و به آسانی رستوران مورد نظر را رزرو کنند.

پس اگر نتیجه جستجویی یک رستوران را پیشنهاد می‌دهد، شما می‌توانید زمان مناسب برای رزرو را بیابید و در همان رابط چت، کل فرآیند رزرو را انجام دهید. همچنین اگر کاربر در حال جستجوی یک فیلم در مرورگر Edge است، می‌تواند از هوش مصنوعی Bing بخواهد که آن فیلم را برای او پخش کند.

مایکروسافت همچنین در حال گسترش Bing Image Creator یا بخش سازنده تصاویر به بیش از 100 زبان می‌باشد. در این صورت، کاربران به راحتی می‌توانند از چت‌بات Bing برای ایجاد تصاویر بهره‌برداری کنند.

علاوه بر این، مایکروسافت ویژگی تازه‌ای به نام تاریخچه چت به این چت‌بات اضافه کرده است که کاربران می‌توانند در تمامی دستگاه‌ها به چت‌های خود دسترسی داشته باشند. قابلیت‌های جدید در اینجا ختم نمی‌شود و این شرکت به دنبال افزودن ویژگی‌های بیشتری نیز هستند.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: theverge

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر