بازی چندنفره The Last of Us کنسل نشده است

Untitled-1.jpg

شرکت ناتی‌داگ از زمان انتشار خبر ساخت این بازی، اطلاعات دیگری در اختیار بازیکنان قرار نداده است؛ به همین دلیل، ماه گذشته شایعاتی در رابطه با کنسل‌شدن پروژه چندنفره The Last of Us به گوش می‌رسید اما به گفته کارگردان این پروژه، عنوان مولتی‌پلیر لست آف آس کنسل نشده و در دست ساخت قرار دارد.

عکسی از بازی Super Mario Bros Wonder توسط Vinit Agarwal، کارگردان پروژه، در شبکه اجتماعی X (توییتر سابق) منتشر شده که در آن تمام کردن این بازی را جشن گرفته است و اعلام کرده که عنوان چندنفره، هنوز در دست توسعه هست. وینیت آگاروال همچنین توسعه بازی‌های لست آف آس 2، Uncharted 4 و Uncharted: The Lost Legacy را در کارنامه خود دارد.

پیش از این، خبری مبنی بر لابی‌های 40 نفره در این بازی منتشر شد و آخرین خبر رسمی که از این بازی به دست رسید، مربوط به زمانی بود که تیم سازنده اعلام کرد زمان بیشتری برای ساخت این بازی نیاز دارند و هنوز آماده رونمایی نیست اما به جز این اخبار، خبر دیگری از این بازی منتشر نشده است.

چندین خبر به صورت غیررسمی راجع به این بازی در اینترنت قرار گرفت که یکی از آن‌ها، مربوط به مشکلات شرکت ناتی‌داگ و کنسل شدن پروژه بود اما به دلیل این اظهارات کارگردان، احتمال این شایعه بسیار پایین است.

پیش از یکسال از زمان معرفی این بازی می‌گذرد و تا به حال به جز یک عکس هنری از بازی، ویدیو یا عکس گیم‌پلی رونمایی نشده است؛ بنابراین امیدورایم به زودی خبری موثق و رسمی از این شرکت منتشر شود. احتمال دارد که این عنوان در نمایشگاه The Game Awards امسال حضور پیدا کند و نگرانی طرفداران این سری بازی را راجع به این پروژه برطرف کند و لیست بازی‌های پلی‌استیشن برای سال 2024 را کمی امیدوارانه‌تر کند.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: mp1st.com

photo_2023-11-11_16-30-34.jpg

امیرحسین چروم - تولید کننده محتوا

من یک نویسنده و تولیدکننده محتوا هستم که به دنیای گیم و تکنولوژی و همچنین فیلم و سریال علاقه مندم.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر