رندرهای وان پلاس 10 اولترا با طراحی مشابه مدل پرو منتشر شد

oneplis10ultra.jpg

گفته می‌شود که کمپانی وان‌پلاس نیز برای اولین بار روی پرچمداری کار می‌کند که پسوند اولترا خواهد داشت. چند روز پیش نیز پتنتی از این دستگاه به نمایش گذاشته شد و حالا رندرهای با کیفیتی از این گوشی وان پلاس 10 اولترا روبه‌رو هستیم.

براساس این رندرها که منتشر شده، این دستگاه نیز مانند سایر گوشی‌های وان‌پلاس 10 خواهد بود. در اطراف این دستگاه حاشیه بسیار کمی وجود دارد و در حفره پانچ شده در نمایشگر دوربین سلفی جای گرفته است. در سمت چپ دستگاه شاهد قرارگیری دکمه‌های تنظیم صدا هستیم، در حالی که در سمت راست دکمه پاور و همچنین دکمه بی‌صدا کردن این پرچمدار به چشم می‌خورد.

oneplus-10-ultra.jpg
-

پنل پشتی این دستگاه نیز یک ماژول دوربین مربعی شکل دارد که برای میزبانی دوربین اصلی قرار گرفته که از نظر طراحی کلی تفاوتی با وان پلاس 10 پرو ندارد. پیکربندی دوربین‌های این دستگاه بسیار متفاوت با نسخه پرو است و از دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی به همراه دوربین اولترا واید 50 مگاپیکسلی بهره می‌برد. در کنار این دو لنز احتمالا یک دوربین پریسکوپی با قابلیت زوم اپتیکال 5 برابری قرار می‌گیرد.

OnePlus-10-Ultra-Render-2.jpg
-

براساس گزارش‌های منتشر شده، وان پلاس در این گوشی از یک پردازش عصبی MariSilicon X استفاده خواهد کرد. این NPU در دسامبر 2021 توسط اوپو معرفی شد و با توجه به ادغام این کمپانی‌ها، استفاده از آن در پرچمدار وان پلاس جای تعجبی ندارد. احتمالا در نمونه نهایی در کنار ماژول دوربین عبارت «Powered by MariSilicon» قرار می‌گیرد.

OnePlus-10-Ultra-Render-3.jpg
-

این پرچمدار نیز مانند سایر پرچمدارهای اندرویدی در 2022، به اسنپدراگون 8 نسل یک مجهز می‌شود. البته این احتمال هم وجود دارد که کوالکام در ادامه سال از نسخه پلاس این تراشه پرچمدارش رونمایی کند و وان پلاس به سراغ آن برود. در نهایت باید منتظر استفاده از سیستم عامل اندروید 12 در پرچمدار آینده وان پلاس باشیم. احتمالا این دستگاه در نیمه دوم 2022 از راه می‌رسد.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: gagadget

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر